Terve Mulla on noita steamin pelejä kohta levynosio täynnä. Osaako kukaan sanoa että, jos ostan niitä lisää voinko jotenkin saada ne latautumaan toiselle uudelle kovolle. Minulla on se käsitys että ne latautuu sinne automaattisesti mihin steam on asennettu? kiitos
Jeps niin tekee,asentuu sinne missä Steam on.Itse laitoin ison ulkopuolisen kovon,jossa Steam on,niin ei lopu tila ihan äkkiä kesken.
no ainoo idis mitä mulla on nii osta joku teran kova ja asenna steami sinne, koska luulen että se laittaa ne kaikki pelit samaa kansioo
Voit ostaa pelejä kyllä mutta et tietenkään ladata niitä sinne jos tila loppuu. Isommalle kovolle steami vaan.
Steam asentelu ei oo mulle tuttu. Kuinka se asentuu toiseen kertaan? Joutuujo kikkaileen käyttäjätunnukset tjms. Muutenkin "helpoimman kautta". GParted:lla dataa tuhoamatta osion kokoa voi kasvattaa. Jos käyttämätöntä tilaa muissa osioissa on steam-osiolle antaa. Kun/jos hankit isomman kovalevyn, halutun osion voi kloonata uuteen kovoon. Ja sitten kasvattaa osio (kovo) kovon kokoiseksi. GPartedilla voi kopioida osion toiseen kovoon. Sitten Levynhallinassa hallinoida uuden kovon stema-osion asemakirjain samaksi kuin se on nyt. HDClone 3.9 oli aikanaan mielestäni pätevin ilmainen valinta, kun xp siirtyi toimivana kovosta toiseen- Jos GPartedilla ei toi toiseen kovoon kopiointi onnistu.