Jeps, hakusessa olisi perusstereot, joissa äänenlaatu olisi ihan hyvä. Ikinä en ole kuunnellut musiikkia ym. kunnon hifilaitteilla, joten senkin takia hintahaarukka noin alhainen, ja rahaa kun tuntuu menevän nykyään entistä enemmän kaikkeen. Olen katsellut näiden tunnetuimpien valmistajien, kuten Sony ja Philips, stereoita. Tarpeeksi hyviltä vaikuttavat. Nyt onkin ongelmana, et onko noilla miten paljon eroa toisiinsa verrattuna? Kumpi parempi ja mikä malli? Saa myös ehdottaa ja perustella muitakin vaihtoehtoja. Lisäksi voi ehdottaa myös viritinvahvistinta, kunhan hinta ei ole paljoa yli tuon 200 euron.
Alkuperäisen kysymyksen esittäjä tarkoitti "stereoilla" varmastikin pakettia, jossa on jonkinlainen soitin ja tai viritin, ei pelkkiä tietokonekaiuttimia. <linkki> Jos pärjäät vaatimattomilla musiikintoistotehoilla mutta tyylikkyys on vaatimuksena, vaihtoehto numero yksi on monipuolinen, suht-edullinen, seinällekin asennettava soitin, jossa yhdistyy edulliseen hintaan monta eri toimintoa: Radio, CD-soitin, MP3-toisto CD:ltä tai USB-muistilta. Itselläni tämä oli yhdessä vaiheessa vakavan harkinnan alla kun etsin viritintä, mutta päädyin toiseen ratkaisuun. <linkki> Valmissarjalaisten todellista tykitysluokkaa ja toista ääripäätä hyvin edustaa JVC:n uutussarja MX-KC68. Tämä on valinta kun musiikkiteho ja äänentoiston voimakkuus on vaatimuksena, mutta käytännöllisyys ja tilavaatimukset eivät ole ensi- eikä edes toissijaisia. Toisaalta menee kyllä hiukkasen yli asettamasi hintahaarukan.
Itse olen myös katsellut noita JVC:n stereoita ja kovasti tekisi mieli hommata tuollaiset. Itsellä on nyt tällä hetkellä Philipsin monta vuotta vanhat stereot joista lähtee ääni suht hyvin, mutta enemmän tehoja tarvitsisin. Tuo JVC:n 400w sarja kyllä kieltämättä houkuttaa. Kokemuksia? Mimmoset on matalat äänet ja särkeekö pahasti, jos nupit iskee kaakkoon? Muita vastaavia yhtä tehokkaita sarjoja en oo vielä löytänyt, joten jos tästä JVC:n sarjasta saisin lisää tietoa niin hyvä tulisi ja nuo veteraanit sais tuolta seinältä alas.
(viestin sisältä poistettu, hokasin vasta myöhemmin että kyse on stereolaitteesta eikä kaiutin järjestelmästä)