Moro. Tätä on varmaankin aiemmin jo kyselty mutta en sitä tuolta hausta löytänyt. Eli haluisin Xvid leffaan subit kiinteeks silleen että olis vaan leffa tiedosto, eikä mitään ylimääräisiä sub. tiedostoja. Onko mitenkään mahdollista?
Tossa linkissähän on ohjeet. Input fileen xvid leffas ja sen jälkeen painat control F8 ,jolloin saat tekstit mukaan.Leffa pysyy myös xvidinä, jos annat olla oletusasetukset päällä. Tässä vielä melkein samat ohjeet ilman kuvia
hmm. ohjelma sanoo jossakin vaiheessa prosessia että ei voi jatkaa koska toinen prosessi käyttää tiedostoa mutta muita ohjelmia ei ole päällä sillä hetkellä? Ei kai se sentään omasta ohjelmasta herjaa
Onko sulla leffa ja subit samassa kansiossa? Tee output filelle oma kansio vaikka työpöydälle.Itse olen tehnyt näin enkä ole tota herjaa saanut koskaan.Ja kerro miten kävi.Mikä versio sulla on Autogk:sta?
Mä tein noin mut edelleen tulee lopussa (ei voi jatkaa...toinen prosessi...blaa,blaa...) versio on Autogt 2.45
Lähde kansiossa ei siis ole muuta kuin leffa ja siihen subit? Itsellä sama versio softasta ja toiminut ihan hyvin paria poikkeusta lukuunottamatta.
Joo-o, mul kansiossa ei ole kuin leffa ja subit. Neljä kertaa koittanu ja joka kertaa sama läppä tulee ruutuun.
Koita vielä näin. Laita se lähdekansio (leffa ja sub) Autogk:n pääkansioon ja yritä vielä kerran. Lueskelin tosta herjasta autogk:n foorumeilla.Sen voi aiheuttaa jopa antivirus ohjelma koneella. edit. Löytyykö koneelta xvid kodekki?
Ei toimi vieläkään. Samaa valittaa edelleen. ja siirsin tiedostot juuri niinkuin käskit. Ja xvid kodetti löytyy. kuin myös dvix kodekki.