subit näkyviin kunnolla boxilla

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by nikokoo, Aug 7, 2005.

1. nikokoo

nikokoo Member

Trophy Points:
    11
    Joo eli mistä mahtaa olla kyse ku katon leffoja, yleensä ripattuja ( kooltaan n. 700mb) ja mulla on niissä subit, niin subit ei näy kunnolla xboxilla katsottaessa. Eli ne menee ihan sekasten ja tulee ihan missä järjestyksessä sattuun, kun ne tietokoneella katsottaessa näkyy niinku pitääki. Tarviinko jonku ohjelman, että ne näkyis kunnolla? Mulla on media playeri tuossa boxissa, ja sillä oon yrittäny niitä kattoa.

2. Diaboli

Diaboli Regular member

Trophy Points:
    26
    Missä muodossa tekstit ovat?
    Käytätkö siis Xbox Mediaplayeria? Jos käytät, niin vaihda Xbox Mediacenteriin, kun Mediaplayerin kehitystyö on lopetettu aikoja sitten. XBMC:n tekstien kanssa ei ole itselläni tullut juurikaan ongelmia.

3. Rede78

Rede78 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on ollu niinpäin välillä et boxi näyttää oikein mut koneella katottuna menee tekstit päin p**tä

4. nikokoo

nikokoo Member

Trophy Points:
    11
    tekstit on melkein aina notepad muodossa. Ainakin ne leffat mitä oon yrittäny kattoa boxilla oli notepad muodossa.

5. nikokoo

nikokoo Member

Trophy Points:
    11
    Joo ja unohin tuohon yhteen vastata. Eli oon myös yrittäny kattoa sillä mediacenterillä, ja siinäki ne tekstit on ihan persuuksillaan.

6. Diaboli

Diaboli Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin, jos ongelma on jossain yksittäisessä tekstityksessä, niin kuulostaa siltä, että kyseinen tekstitys on vain buginen. Voisit kokeilla muuttaa vaikkapa Subtitle Workshopilla tekstit johonkin toiseen muotoon. Muunnoksen yhteydessä tuo softa tsekkaa, onko tiedostossa syntaksivirheitä, mitkä sotkisi tekstityksen näkymisen mainitsemallasi tavalla.

7. nikokoo

nikokoo Member

Trophy Points:
    11
    minäpä kokeilen

Share This Page