Minkä tahansa Subtitle Workshopin version itselleni asennankin (2,51/2,52/6,0a), videotiedoston lisääminen tuo aina saman virheilmoituksen: The following error (EAccessViolation) was derived from object TfrmMain (frmMain): "Access violation at address 00000000. Read of address 00000000" Kun ekan kerran ohjelmaa kokeilin vuosia sitten, lähes jokainen video kelpasi. Sitten yhä harvempi ja tällä hetkellä ei yksikään. Olen poistanut ohjelman välillä ja asentanut uudestaan mutta mikään ei muutu. Onko muilla tämä sama ongelma? Miten saan korjattua vian? Entä onko tiedossa muita sellaisia tekstityksen säätöohjelmia, joissa olisi yhtä aikaa nähtävillä tekstitys ja videoikkuna jossa ajastettavan tekstin video pyörisi.
Sama vika ilmenee myös AVI-, MPEG- ja MP4-tiedostoilla. Mulla on "K-Lite Codec Pack Full 10.2.0" (julkaistu 20.12.2013) asennettuna.
Kun ohjelma koittaa lukea muistipaikkaa 00000000, se taitaa kertoa, että itse ohjelmakoodissa on jotakin vialla. Ei tuollaista osoitetta normaalisti esiinny.