herjaa että,subtitle workshop lakkasi toimivasta ja vista etsii löytyiskö ongelmaan ratkasua.mitä tää meinaa.poistin ohjelman ja latasin ohjelman uudestaan xvidsubs sivuilta,mutta sama juttu jatkuu.tarvitsen ohjelmaa muuttamaan sub. muodossa olevaa tekstia srt.muotoon ,jotta voin muuttaa sen convertxtodvd ohjelmalla divx>dvd muotoon ,koska dvd soittimeni ei toista divx muotoo ja convertxtodvd ei taas ymmärrä sub.tekstejä.onko kyseiselle ohjelmalle korvaavaa ohjelmaa tai oisko tietoo mikä mättää kun ohjelma ei toimi.välillä se on toiminu vistallakin,mut ei taas nyt.
Jos ei Subtitle Workshop toimi niiin kokeile Subtitle toolia. tässä pieni opas subtitle toolin käyttöön.
Mulla on sama ongelma paitsi että tekstit yhä harvemmin menevät kohdalleen, ja tarvisi itse laittaa ne. Ko ohjelma ei mullakaan toimi, ja käyttis vista. Mikä neuvoksi?? Enkä ole kauheasti leikkinyt näitten juttujen kanssa.' Kiitos neuvoista.
Mukava kuulla. Täällä ei ole toiminut kertaakaan. Vaikka on juuri tuo Vista 64. Virheilmoituksia satelee, eikä avaa videota lainkaan...
Testailkaapa päivittää FFDShow uusimpaan versioonsa (betaan), minullakin yllättäen tuli ongelmia videoiden avauksen kanssa ja korjaantui uusimmalla FFDShowlla.
Subtitle toimii moitteettomasti vistassa , ilman mitään lisäohjelmia kun laitatte tekstin ja elokuvan eri kansioihin ennen muokkausta. Ei minkäänlaista häikkää sen jälkeen. Nauttikaa vistasta ja jos joku ohjelma ei toimi kokeilkaa rohkeasti eri tapoja käyttää Xp:stä tuttua ohjelmaa.
Mä en saa tätä hommaa toimiin, en sitten millään. Monta kertaa koittanut, mutta ei onnistu. ffd show päivitetty, ja kaikki muukin pitäis olla ok, mutta subtitle workshop antaa vaan tota samaa virheilmoitusta. Lisää vinkkejä??
okei pahoittelen ilmaisuani. Ensimmäisellä kerralla ohjelma ei suostunut avaamaan irralista sub.tiedostoani ollenkaan.. sitten siirsin .sub-tiedoston ja ko. leffan samaan kansioon, ja nimesin ne saman nimisiksi. Sitten avasin Subtitle workshopin > file > load subtitle > ko. subit auki > leffa pyörii myös näin täällä elikkä ihan normisti toimii
Joo, samanailla on kokeiltu, mutta mulla ei avaa leffaa lainkaan. Ja sen jälk antaa kokolailla heti tuon virheilmoituksen.