Niin että minulla on ongelmia sen kanssa. minulla on tämän niminen leffa Spider-Man.3[2007]DvDrip[Eng]-aXXo ja on Spider-man.3.MVS-Enhanced-funfile.org tämän nimiset tekstiton minulla ja leffa on AVI joten en saa sitä laitetuu siihen "se ei ole kelvollinen" eli mitä pitäisi tehdä että sa sen siihen???
Sulta vissiin puuttuu Video koodekit... Lataa ja asenna tämä : http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm Pitäs toimii.
Ongelma on luultavasti ConvertXToDVD -softassa joka noin ilmoittaa? (tuon tekstien muutamisen jälkeen??). Itselläni ainakin tuli kyseinen ilmoitus sen jälkeen kun päivitin softan....siitä tuli joku xxxxC -versio (sama kuin vanha versionumero, nyt vain "c"-päivitys tjsp). Latailin ja asensin kodekkeja mutta mikään ei auttanut. Sitten poistin sen UUDEN version ja asensin astetta vanhemman ja kaikki toimi taas (olisi varmaan toiminut vanhoilla kodekeillakin, softa vain mätti). Siis tuossa softassa tuo C-päivitys on ns. susi. En tosin tiedä oliko tämä sinun ongelma, mutta itse törmäsin kyseiseen virheilmoitukseen näin.