Aloin korjaamaan tekstejä subtitle workshopilla. Olen saanut tekstien ajoitukset täydellisiksi, mutta ongelmana on tallennus. Teksti jota olen muokannut on sub muodossa joten menen tallenna nimellä --> DvdSubtitle(Klik 2)---> tallennan vanhan tekstin päälle. Alkuperäinen sub tiedosto näytti tältä {647}{694}- Tosi törkeää.|- Pölkkypäät. Korjattuna tältä } {T 00:00:26:02 - Tosi törkeää. - Pölkkypäät. Miksi tallennuksen jälekeen kaikki tekstit menevät sekaisin?Mistä apu? Tallensin myös tekstit txt muodossa.Silloin ne toimivat, mutta tekstien mukana tulee myös tuo aika näkyviin olisiko se mahdollista saada pois kuvasta ? 00:00:26:02 00:00:27:98 - Tosi törkeää.//- Pölkkypäät.
Jos noita aikoja tai fraimejä ei ole siinä tiedostossa, niin miten luulet sen ohjelman osaavan toistaa ne oikeassa kohdassa? DVDSubtitle -> .sub SubRip -> .srt EDIT: Ja merkki | tarkoittaa rivin loppumista. Eli sillä jaetaan tekstit riveille...
On mulla .sub merkinnät teksti tiedoston lopussa ja ei siltikään toimi Tolta näyttää kuna avaa notepadilla {HEAD DISCID= DVDTITLE= CODEPAGE=1250 FORMAT=ASCII LANG=EN TITLE=1 ORIGINAL=ORIGINAL AUTHOR= WEB= INFO= LICENSE= } {T 00:00:03:08 Harry Potter. } {T 00:00:05:04 } {T 00:00:05:04 Harry Potter? } {T 00:00:07:04 } {T 00:00:07:08 Tulkaa. } {T 00:00:08:25 } {T 00:00:11:54 Harry. } {T 00:00:12:71
Tämä on tallennettu MicroDVD-muodossa. Tältä näyttää se mainitsemasi DVDSubtitle-muodossa tallennettu tiedosto. Täten jos haluat tallentaa tekstityksen alkuperäisen tekstitiedoston muotoon, se on MicroDVD, ja päätteellä .sub. Itse pääte ei vaikuta tiedoston sisältöön mitenkään.
Ei tekstit sittenkään olleet täysin kunnossa. Alusta 2min menee kohdalleen ja lopusta myös se 2min mutta loput välistä heittää pikkasen mistähän tuo johtuu ?
Minulla tekstit ei ajastu vaikka käytän niitä "1" ja "2" -nappeja ajastamiseen. Ajoitus ei muutu miksikään vaikka Subtitle Workshoppi ilmoittaa, että "Haluatko uusien ajastus kohtien olevan ne ja ne" tms. E: Eiköhän tämä alue kuuluisi tuonne DivX jne. alueelle.
TheKicker, Ketjujen nostatus kielletty, samoin omat peräkkäiset viestit! LUE: Keskustelualueen säännöt