Onko kellään tietoa että miten voi muuttaa tekstityksen kokoa, ku katon leffoja media playeril...? kertokaa ihmeessä jotai et miten saan ne isommalla näkyy, ku rasittaa kattoo pientä fonttii 24/7 )
no ei mun Media Playeristä kyl mitään sellasta fontti tsydemii löydy, mut kai tuohon boxiin pitää sit jotai muuta settii kikkailla
jos ne subit on kiintesti leffassa -> ei niitä muutella. Jos sulla on irtotekstit, niin mikä ohjelma sulla syöttää ne tekstit media playerille, VobSub, ffdshow?? BSPlayerissä taisi olla itsessään noita säätöjä, millä tekstin kokoa/paikkaa/väriä voi muuttaa? @pekkapuu asenna koneelle vaikka VobSub, se hakee tekstityksen, kun leffa ja tekstitys on samassa kansiossa ja samoin nimetty esim. elokuvan_nimi.avi ja elokuvan_nimi.sub (muita vaihtoehtoja taisi olla .txt ja .srt ainakin)
Mä teen aina nii et mä laitan leffan + *.sub:in samaan kansioon ja teen siitä xISO:n, xbmp löytää itte sen subin ja yhelle levylle mahtuu pitempi leffa ku se ei oo sen pituuden vaan koon mukaan se elokuva