Moi Olen ostamassa subwooferia 12tuumaista siinä pitäisi olla kotelo paikalla, koska en ole taitava käsistäni että tekisin oman. Mutta mikä subwooferi olisi hyvä musiikin ja elokuva tarkoitukseen. mulla on yamahan rx-v659 vahvistin ja yamahan keskikaiutin ja kaksi yamahan pääkaiutinta ja kaksi prosonin takakaiutinta.
Jos aktiivi subbaria olet etsimässä niin Audio Pro:n B1.36 olisi todella kova vaihtoehto settiisi. Tämä on kyllä vaan 10", mutta kyllä siitäkin jytinää lähtee Hintaansa nähden todella hyvä subi ja on vielä mm. TM-testivoittaja hintaluokassaan !! http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=2297
Täältä kanssa suosittelut tolle Audio Pro:n B1.36 subille, itsellä nyt ollut 2v käytössä(musiikki/elokuva) ja 100% tyytyväinen olen ollut
Näyttää kyllä ihan hyvältä subbarilta, Onko 10 tuumaisella ja 12 tuumaisella subbarilla eroja, Jos on niin mitä?. Kumpi olisi parempi musiikki/elokuva katseluun ja kuunteluun? Edit/ Katsokaas mulla on ollut 10tuumainen yamahan aktiivi subbari, enkä ollut kauhean tyytyväinen, sen olen kyllä kuullut että audio pro tekee parempia subbareita eikö niin?
Kannattaa lueskella DVDPlazaa, siellä paljon juttua kaiuttimista. Tosin kannattaa ottaa varauksella sitten ne "ihan paska" jutut, siellä kun tuntuu kaikki alle 1000€ kaiuttimet olevan täysin paskoja ;-)
Tuskimpa sillä koolla nyt niin hirveästi on merkitystä...? Minkäs kokoiseen huoneeseen subi olisi tulossa?