Subwoofer ei toimi

Discussion in 'Kotiteatterin äänentoisto' started by Daker445, Dec 14, 2010.

1. Daker445

Daker445 Member

Trophy Points:
    16
    Hei!

Ostin tuossa vähän aika sitten Yamaha RX-V667 kotiteatterivahvistimen, johon on kytketty nyt blu-ray soitin sekä Samsungin taulu-tv. Kaiuttimina toimii perus aktiivisubbari + perus kaiutisarja (centteri, 2 taka- ja 2 etukaiutinta).

Ongelmana on se että en saa subwooferia toimimaan. Vahvistimen takana on Subwoofer 1, Subwoofer 2 sekä multi-ch kohdassa Subwoofer paikka. Subbari tulee siis kiinni RCA-piuhalla ja muut kaiuttimet normaaleilla liittimillä.

Osaisiko joku neuvoa mihin kohtaan subwoofer kuuluisi liittää ja mitä asetuksista pitäisi muuttaa, jotta subwooferin saisi toimimaan?

Apuja, kiitos!

2. harkojyr

harkojyr Member

Trophy Points:
    16
    Itse laitoin sub 1:n ja minulla ainakin toimii. (Takapanelin oikeassa alakulmassa olevaan liittimeen no 1). Sitten katso ,että asetuksissa on kyllä subbarin kohdalla.

3. harkojyr

harkojyr Member

Trophy Points:
    16
    Itse laitoin sub 1:n ja minulla ainakin toimii. (Takapanelin oikeassa alakulmassa olevaan liittimeen no 1). Sitten katso ,että asetuksissa on kyllä subbarin kohdalla.

4. Myzzi

Myzzi Member

Trophy Points:
    11
    Tämä aihe tarpeeksi lähellä omaani joten en viitsi tehdä omaa.

Eli minulla on Mindtech S-10 aktiivisubwoofer. Takaa löytyy L ja R input.
    Ongelma on tämä kun viritinvahvistimen takaa on vain yksi RCA lähtö subille.
    Kokeilin tavallisella piuhalla vetää sub-liittimestä toiseen kanavaan mutta ihan kuin ääntä puuttuisi edelleen.
    Mikä avuksi?

5. JoniS

JoniS Active member

Trophy Points:
    93
    myzzi, joudut hommaamaan piuhan missä on toisessa päässä 2rca toisessa yksi, omassa audio pro subissa ainakin tuli mukana sellainen piuha.

Share This Page