suhteellisen halpaa ja toimivaa pelikonetta etsimässä

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by funlight, Jun 13, 2009.

1. funlight

funlight Guest

terve.

olen ostamassa uutta konetta pelaamista varten ja nyt tartteisin apua.
    koneella olisi tarkotus pelata world of warcraftia, etenkin 25-man raideja, ja niiden tulisi toimia täysin lagittomasti tai ainakin ilman suurta tökkimistä. saisiko 600 eurolla koottua näihin vaatimuksiin sopivan koneen? hyvää kesää ja kiitos vastauksista jos niitä tulee :)

2. mursu4

mursu4 Guest

3. funlight

funlight Guest

näyttää hyvältä. kiitos vastauksestta, muutkin saa ehdotella = ) mistäs ton voi tilata, sivun nimi siis?

4. cixu2

cixu2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Lapstore :p Se lukee tos kuvassa ^^

5. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Kerrotaan nyt se totuus sitten kerralla. Windows 7 RC1 alkaa sammuttelemaan itseään kahden tunnin välein maaliskuusta lähtien joten taitaa WOW:in pelaaminen muuttua siinä vaiheessa aika tuskalliseksi...

6. funlight

funlight Guest

jeps tämä oli tiedossa. lisäsin tohon pakettii vielä vistan joten se näyttää tältä:

WD GP 500GB SATAII 16MB - 47 eur
    buffalo 4GB (2x2GB) DDR2 800Mhz - 44.5 eur
    asus am2+ amd780v vga ddr2 sata2 8-ch - 66.5 eur
    antec sonata III 500W - 99 eur
    palit gts 250 pcie 512mb gddr-3 dvi/hdmi - 123 eur
    sony opti 20x dvdrw - 19 eur
    amd phenom II x4 940 3.0GHz - 176 eur
    komponenttien kasaus ja ohjelmien asennus - 35 eur
    ms windows vista home pr.sp1 64 Fi oem - 109 eur

yhteensä noi 718 euroo.

pistän kait ens viikolla tilaukseen. varmistan viellä että käyhän kaikki osat ettei tarvitse vaihtaa mitää, että toimii hyvin yhdessä? kiitos mursu4 =)

7. mursu4

mursu4 Guest

Varsågod!

Juu sopii yhteen kaikki osat. Itse kyllä ottaisin tuon erikoiskasauksen pois, koska kaikki lukutaitoiset ihmiset osaavat mielestäni asentaa windowsin itse:D Eli tällä konstilla säästäisit postitusmaksujen verran n.10€ rahojasi.

8. funlight

funlight Guest

juu :> tuli vaan mieleen että omistan kahden megan E160E nettitikun elisalta että aiheuttaako se wowissa miten paljon latenssia tai lagia? vanhassa asunnossa oli 512 modeemi ja se toimi ihan ok pelaamisessa, ei hämminkiä. mutta mites tämän laita, onko tietoa pystyykö pelailee tikulla?

edit: ainii onko lapstoresta mimmosia ostokokemuksia, kuten et miten nopee tulee :)?

Last edited by a moderator: Jun 16, 2009
  9. mursu4

mursu4 Guest

Kun kaikkia osia on lapstoressa varastossa, tulee melkein heti. Mutta kun itse tilasin koneen niin ei ollut näyttistä eikä muisteja aluksi varastossa, kesti hieman pitempään.

10. funlight

funlight Guest

okei kiitos tiedosta. tuli kaverin kanssa mieleen et tuleeko mukana dvi johtoo tai tuleeko näytönohjaimen mukana adapteria? koska mulla on vga näyttö ja kaapeli nii jotenkiha se pitää saaha siihe koneesee kiinni.

11. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Aika usein noita adaptereita tulee mukana, mutta varmaa tietoa mahdoton sanoa ellei omista samaa korttia. Se kun on valmistajasta kiinni miten se varustaa näyttiksen.

dvi-vga adapterihan on todella halpa joten kyllä sellaisen voi tilata vaikka varmuuden vuoksi.

Jos kuitenkin varmuuden haluat asiaan niin laita kyselyä liikkeseen. Sillähän se selviää...

12. mursu4

mursu4 Guest

Minun mielestäni varmaan yli 90% uusista näyttiksistä tulee DVI-to-VGA adapteri, esim. lapstoresta tilatessa luki 2x DVI, ja tuli esim. DVI-VGA, DVI-HDMI, s-video-video.

Ja acerin näytössä tuli DVI johto mukaan:D

13. funlight

funlight Guest

jepa :) löysin netistä tämmösen kuvan kyseiseen näyttikseen:

ja lapstores lukee:

NÄYTTÖLIITTIMET 1 X VGA/1 X DVI/1 X HDMI
    ja
    LIITÄNNÄT OUT HDMI,HD-15,DUAL LINK DVI-I

Last edited by a moderator: Jun 17, 2009
  14. mursu4

mursu4 Guest

Arvasin:p:p

15. funlight

funlight Guest

hih :p muttajoo nyt on kaikki varmistettu. kiitos kaikille kovasti, teistä on ollu suuresti apua. hyvää jussia kaikille :)

16. funlight

funlight Guest

silleehä siinä kävi että emo pääs loppumaan ku olin tilaamassa enkä jaksais odotella 30. päivään asti. tein vähän muutoksia settii, muuten sama mutta näyttiksenä MSI HD 4870 PCIE 1 GB GDDR-5 2X DVI+HDMI ja emoksi etsin ASUS M3N-H/HDMI AM2+ GF8300 DDR2 SATA2 GLAN ( http://www.lapstore.net/store/product_info.php?products_id=13111 ), jossa siis integroitu näyttis mukana myös. löytyykö lapstoresta muita emoja jotka sopii tohon pakettii, ettei tartteis tuota emolevyy tilata? jos voisitte ehtiä semmosen joka yhteesopii noiden muiden osien kanssa yhteen nii oisin kiitollinen, sais paketin vihdoin tilaukseen. en ole siis kellottelemassa että elkee semmosta emoa ehtikö joka sopii siihen tarkotuksee erityisen hyvin.

17. mursu4

mursu4 Guest

Miten olisi MSI k9a2 cf-f tai asus m3a76 cm tai m4a78 pro tai m3a78?

18. funlight

funlight Guest

jeps tyydyttii kaverin kanssa asuksen M4A78 - AM2 AM2+ 770 ATX , vaikuttaa iha kivalta. vihdoin saan tilaukseen!

Share This Page