terve. olen ostamassa uutta konetta pelaamista varten ja nyt tartteisin apua. koneella olisi tarkotus pelata world of warcraftia, etenkin 25-man raideja, ja niiden tulisi toimia täysin lagittomasti tai ainakin ilman suurta tökkimistä. saisiko 600 eurolla koottua näihin vaatimuksiin sopivan koneen? hyvää kesää ja kiitos vastauksista jos niitä tulee
http://www.aijaa.com/v.php?i=4358739.jpg ,tähän asennat itse windows 7 RC:n. Se on ilmainen ensi vuoden kesään mennessä.
näyttää hyvältä. kiitos vastauksestta, muutkin saa ehdotella = ) mistäs ton voi tilata, sivun nimi siis?
Kerrotaan nyt se totuus sitten kerralla. Windows 7 RC1 alkaa sammuttelemaan itseään kahden tunnin välein maaliskuusta lähtien joten taitaa WOW:in pelaaminen muuttua siinä vaiheessa aika tuskalliseksi...
jeps tämä oli tiedossa. lisäsin tohon pakettii vielä vistan joten se näyttää tältä: WD GP 500GB SATAII 16MB - 47 eur buffalo 4GB (2x2GB) DDR2 800Mhz - 44.5 eur asus am2+ amd780v vga ddr2 sata2 8-ch - 66.5 eur antec sonata III 500W - 99 eur palit gts 250 pcie 512mb gddr-3 dvi/hdmi - 123 eur sony opti 20x dvdrw - 19 eur amd phenom II x4 940 3.0GHz - 176 eur komponenttien kasaus ja ohjelmien asennus - 35 eur ms windows vista home pr.sp1 64 Fi oem - 109 eur yhteensä noi 718 euroo. pistän kait ens viikolla tilaukseen. varmistan viellä että käyhän kaikki osat ettei tarvitse vaihtaa mitää, että toimii hyvin yhdessä? kiitos mursu4 =)
Varsågod! Juu sopii yhteen kaikki osat. Itse kyllä ottaisin tuon erikoiskasauksen pois, koska kaikki lukutaitoiset ihmiset osaavat mielestäni asentaa windowsin itse Eli tällä konstilla säästäisit postitusmaksujen verran n.10€ rahojasi.
juu :> tuli vaan mieleen että omistan kahden megan E160E nettitikun elisalta että aiheuttaako se wowissa miten paljon latenssia tai lagia? vanhassa asunnossa oli 512 modeemi ja se toimi ihan ok pelaamisessa, ei hämminkiä. mutta mites tämän laita, onko tietoa pystyykö pelailee tikulla? edit: ainii onko lapstoresta mimmosia ostokokemuksia, kuten et miten nopee tulee ?
Kun kaikkia osia on lapstoressa varastossa, tulee melkein heti. Mutta kun itse tilasin koneen niin ei ollut näyttistä eikä muisteja aluksi varastossa, kesti hieman pitempään.
okei kiitos tiedosta. tuli kaverin kanssa mieleen et tuleeko mukana dvi johtoo tai tuleeko näytönohjaimen mukana adapteria? koska mulla on vga näyttö ja kaapeli nii jotenkiha se pitää saaha siihe koneesee kiinni.
Aika usein noita adaptereita tulee mukana, mutta varmaa tietoa mahdoton sanoa ellei omista samaa korttia. Se kun on valmistajasta kiinni miten se varustaa näyttiksen. dvi-vga adapterihan on todella halpa joten kyllä sellaisen voi tilata vaikka varmuuden vuoksi. Jos kuitenkin varmuuden haluat asiaan niin laita kyselyä liikkeseen. Sillähän se selviää...
Minun mielestäni varmaan yli 90% uusista näyttiksistä tulee DVI-to-VGA adapteri, esim. lapstoresta tilatessa luki 2x DVI, ja tuli esim. DVI-VGA, DVI-HDMI, s-video-video. Ja acerin näytössä tuli DVI johto mukaan
jepa löysin netistä tämmösen kuvan kyseiseen näyttikseen: ja lapstores lukee: NÄYTTÖLIITTIMET 1 X VGA/1 X DVI/1 X HDMI ja LIITÄNNÄT OUT HDMI,HD-15,DUAL LINK DVI-I
hih muttajoo nyt on kaikki varmistettu. kiitos kaikille kovasti, teistä on ollu suuresti apua. hyvää jussia kaikille
silleehä siinä kävi että emo pääs loppumaan ku olin tilaamassa enkä jaksais odotella 30. päivään asti. tein vähän muutoksia settii, muuten sama mutta näyttiksenä MSI HD 4870 PCIE 1 GB GDDR-5 2X DVI+HDMI ja emoksi etsin ASUS M3N-H/HDMI AM2+ GF8300 DDR2 SATA2 GLAN ( http://www.lapstore.net/store/product_info.php?products_id=13111 ), jossa siis integroitu näyttis mukana myös. löytyykö lapstoresta muita emoja jotka sopii tohon pakettii, ettei tartteis tuota emolevyy tilata? jos voisitte ehtiä semmosen joka yhteesopii noiden muiden osien kanssa yhteen nii oisin kiitollinen, sais paketin vihdoin tilaukseen. en ole siis kellottelemassa että elkee semmosta emoa ehtikö joka sopii siihen tarkotuksee erityisen hyvin.
jeps tyydyttii kaverin kanssa asuksen M4A78 - AM2 AM2+ 770 ATX , vaikuttaa iha kivalta. vihdoin saan tilaukseen!