Sun Solaris Palvelimeen.

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by tuomox, Nov 8, 2005.

  1. tuomox

    tuomox Regular member

    Joined:
    Aug 2, 2005
    Messages:
    153
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Joo, tiedetään tämä on LINUX keskustelu alue, mutta onhan Solaris sentään Unixi.
    Eli Kun tuolta Sunin sivuilta voi ilmaista rekisteröintiä vastaan ladata Sun Solariksen, niin ajattelin että sen voisi asentaa palvelimeen.
    Mutta kun ennen latauksen aloittamista se kyselee niitä kysymyksiä, mm. että moneenko koneeseen otan lisenssin.
    Jos laitan kyseiseen kohtaan että 1, niin tarkoittaako se sitä, että minulla voi olla vain yhdessä koneessa Solaris, vai tarkoittaako se, että kun olen kerran asentanut Solariksen kone jotenkin tuhoaa asennus levyt niin ettei Solarista voi asentaa samoilta levyiltä toista kertaa?
    Kiitos vastauksista (mäkätyksistä) jo etukäteen.
     
  2. Bluekkis

    Bluekkis Active member

    Joined:
    Aug 4, 2003
    Messages:
    2,235
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Tarkoittaa sitä että silloin on oikeus käyttää solarista vain yhdessä koneessa, vielä ei ole markkinoilla (onneksi) itsetuhoutuvia medioita.
     
  3. tuomox

    tuomox Regular member

    Joined:
    Aug 2, 2005
    Messages:
    153
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kiitti paljon
    Ja eikun lataan olen jo rekisteröitynyt.
    Muuten, noihin itse tuhoutuviin medioihin sellasta vaan että entinen atk openi sanoi että kun koululle oli hankittu c++ kääntäjän asennus cd ja lisenssi 12 koneeseen, niin kun kiekko oli pyörinyt niissä 12 koneessa niin eipä enää c++ kääntäjä asentunut.
    edit: eikai tuo muuten ole sitten mikään "demo" että tietyn ajan päästä valittaa että kokeiluaika on mennyt umpeen?
     
    Last edited: Nov 8, 2005
  4. juppe22

    juppe22 Active member

    Joined:
    May 27, 2002
    Messages:
    2,660
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66

Share This Page