Mulla on koneella Nortonin Internet Security ja selaimena käytän useimmmiten Mozillaa. Jostain syystä esim tänään ei oo Gmail toiminu Mozillalla ollenkaan, vaan oon joutunu avaamaan sen Explorerilla.. Samoin on joidenki videoiden kanssa. Suojanneeko Norton konetta vaikka oonki netissä Explorerilla? Oisin kysyny suoraan Nortonin tuesta, mutta niitten sivut on lievästi sanottuna sekavat..
Suojaahan se mutta kannattaa myös päivitellä explööreliä tarpeen mukaan jos et ole jo päivitellyt... explöörelissä ku on noita turva aukkoja sen verran.. toki kaikis selaimis on mut kuiteski
koska IE on "kiinni" windowsissa niin eiköhän ne päivitykset tule ihan sitä kautta,ei sitä erikseen tarvitse päivitellä se riittää että sulla on automaattiset päivitykset päällä winukassa ja noista tietoturva aukoista, kyllä niitä on kaikissa aivan yhtä paljon tai miten jostain luin niin jos IE:tä ja Firefoxia vertaa niin Firefoxissa niitä olisi paljon enemmän,mutta kuitenkin enemmän hyökätään IE:tä vastaan ja se sen takia koska se on winukassa vakiona,mutta noista aukoista ei pysty varmasti sanoa koska toinen on avointa koodia ja toinen suljettua , itse suosin tulikettua ,mutta kukin tamppaa tyylillään, molemmat on hyviä