Jos joku haluaa tulla ottamaan matsia joskus Halo 3:sessa tai GoWissa tai muuten vain haluais kotimaista peliseuraa nii mun gamertag on Bl33d00
Lisäsin sut ystäviin, mun gamertag on JiiPeee. Tänne voitas oikeestaan keräillä suomalaisten gamertageja että saatas suomalaisvoittoisia matseja järjestettyy. Edit. GT vaihdettu uuteen.
Voisinhan mäkin laittaa mun gamertagin tänne. SiR Teekoo. SiR ei sitten ole mikään klaani. Halo 3 ja Forza 2 pelaan netissä(Forzaa tosin harvoin).
Tagi alla, Teeemy jo löytyykin minun listoilta. Keskityn yleensä yhteen nettipeliin kerralla, tällä hetkellä enemmän COD4:sta, mutta myös Halo 3:a.
Pelinimi livessä on tuomas150, jos haluatte peliseuraa esim Halo3 voitte lisätä Peleinä minulla on gow,halo 3,Moh airborne,Kameo ja Bf2 mc.
Gamertagi on F1Nkiller ja pelaan tällä hetkellä mercs 2 ja battlefield: BC. ja on mikki. Lisäilkää vaa kaveriks.
Tagi on Land of blue ja GoWia on tullut pelattua, halo 3:sen oon ostamassa kun jostain sais suht halvalla löytyy myös Mass Effect & Oblivion, mutta ei ole tullut toistaiseksi kokeiltua netissä Lisätkää toki kaveriksi niin pelaillaan
Tännehän on jo kertyny paljon nimii eli voiskohan pistää jo jonkulaisia matseja pystyy ? Ketä tulis ja millon sopis ? Pelinä siis Halo 3 (?)
Hhhm. Oliskos joskus maaliskuun puolen välin jälkeen? En nyt pääse kun on live loppunu mutta saan sitä sillon maaliskuun puolesvälis(synttärit ).
Minä ainakin pelaan Burnout Paradisea, lisää listalle. Sain eilen tehtyä viimeiset smashit, eli nyt on kaikki superjumpit, billboardit ja smashit kerätty, jos joku tarvitsee apua niiden kanssa.