Onko verkkokauppa.comin "suoratoimitukset", eli verkkokauppa.comin tytäryhtiön Tallinnan varastosta saapuneet DVD:t ihan laatukamaa, vaiko nierle.de:n kaltaisia 50/50(/naarmu) feikkejä? Itse olen tilanut tuolta verkkokauppa.comin tytäryhtiön varastosta Verbatim DVD-R 16x 5-packkeja (yksittäispaketoitu) ja ne ovat toimineet mainiosti, mutta nyt mietin ihan spindlen ostoa, että voinko luottaa, että spindletkin ovat laatua, vai pitäisikö tyytyä näihin hieman kalliimpiin yksittäispakattuihin?
Niin ja hieman turhempana kysymyksenä vielä, eikai nuo spindle -pakatut dvd:t ole naarmuilla? Sillä nehän ovat päällekkäin eikä mitään muoviläpysköjä välissä.
DVD-spindlejä ei ole tullut ostettua, mutta eikökän ne ole ihan naarmuttomia. Ainakaan ostamissani "CD-torneissa" ei ole koskaan ollut viallisia kiekkoja.
Tähän saakka kaikki Verkkokaupasta tilattu on toiminut ongelmitta ja hintakin on kohdallaan. Sekä CD:t että DVD:t. Verbatimia olen tuolta tavannut tilata.
Ihan OK tavaraa tuli itsellenikin silloin kun sieltä tilasin. Tosin toimitusajoissa on toivomisen varaa. Jos tilaat niin katso että tuotteen kohdalla lukee saatavuus: varastossa, muuten saattaa tulla vähän viivytystä. Itse tuossa keväällä odotin kaksi kuukautta, jonka jälkeen lopulta peruin tilauksen ja tilasinkin levyt nierlestä, josta ne luultavimmin tilaan vastedeskin.
Itse oon tilannu pariin otteeseen noita Samsungin Pleomaxeja, vai mitä nyt ovatkaan, niissä on saanu tähän asti postimaksun ilmatteeks. Levyt on ollu ihan hyviä ja toimivia. Toimitettiin spindlessä, joka oli hyvin pakattu. Luulempa, että parempaa tavaraa verkkokauppa.comilta saatku esim niereltä.. hieman kalliimmalla...
Itse olen tilannut Verbatimin pastellivärisiä + levyjä(eri nopuksisia),jotka ovat 5:n levyn pakkauksissa.Kaikki ovat olleet Taiyo Yudenin valmistamia,eli parasta A ryhmää.Levyt tulee aina muutamassa päivässä,jos listassa lukee toimitus heti.
Nierle on hieman kalliimpi (ei paljoa, 25 levyn spindlen hintaero 2 euroa) kuin verkkokauppa.com, mutta se johtuu siitä, että saksassa on käytössä hyvitysmaksu, joka tosin on hiukan oikeudenmukaisempi kuin suomessa. Tavaran paremmuudessa tuskin eroja on. Itse olen aina tilannut kaupasta riippumatta Verbatimin aihioita ja kaikissa on MCC:n dye ollut ja hyvin ovat pelanneet.
Niin, no mutta onko nuo spindlepakettien levyt naarmuttomia? Ihan normaalit levyt, ei printable surface. Mutta kuitenkin, kun ne pyörivät siellä spindlessä niin "hiusnaarmuilta" ei voi välttyä? Olen erittäin tarkka naarmuissa, en kestä katsoa ensimmäistäkään, joten voinko luottaa siihen, ettei spindlen levyissä naarmuja ole, vai ostanko mieluummin 2 x kalliimpia yksittäispakattuja levyjä?
No ei ne mulla ainakaan hirveesti oo "pyöriny"... samsungin spindleissä oli ainakin semmonen kumirengas siel sisällä estämässä tätä..
Osta huoletta spindlejä vaan. Itse en muita ole ostanutkaan kuin spindlejä ja ei ole naarmuja ollut. Nuo printable-levyt vähän arveluttaa, kun niissä se pinta on oikeasti vähän karhea, mutta eihän niitä kannata ostaa.
Ainakin nuo ostamani Verbatimit on olleet naarmuttomia, noissa on ollut tuommoinen kiiltävä pinta ja aikas liukkaan tuntuinen se on. Printattavia en osta.
Yksi verkkokaupan 50-spindle DVD-R -Samsungeja on lopuillaan. Yhtään sutta ei ole tullut, yhdessäkään ei ole ollut naarmuja. Taisi vain viimeksi sivuilla käydessäni olla noille toimitusaika joitakin viikkoja. Suosittelen sekä paikkaa että noita Samsungin Pleomakseja, ainakin jos tilaat pieniä eriä. Niissä tosiaan on joku vaahtokumi estämässä sitä pyörimistä.
Miks ei noita printable surface kannata tilata, meinaatkos sitä, että se pinta naarmuttais toista levyä. Tämmöstä kyselen ku tilasin just wesellcd.comista niitä
-> nokkonen : Nec 2510, vanha ja hidas (kuten minä vastaamaan kysymyksiin). Polttelen muuten aina 4X, vaikka asema ja levy suostuisi kahdeksaan.
Itse olen tilannut monet kerrat Samsungin Pleomaxeja Plussaa ja miinusta ja kaikki palaneet.. myös verbatimejä tuli kokeiltua ne on paljon parempi laatuisia kuin pleomaxit mutta niistä joutuu maksamaan postikulut 6-7euroa lisäksi..
Verkkokaupasta tilasin ILMAN TOIMITUSKULUJA verbatimin spinnaclen. 1 4433 Verbatim DVD-R 16X media 4.7GB, 50 kpl p 23.90e Toimitustapa: Keltainen Kuljetus 16 0.00e Maksutapa: Osamaksukortti / Luottokortti / A.. 0.00e Hyviä on. Tilatkaamme ulkomailta mm Saksasta (jossa kasettimaksut ovat tältä palaneetalta, tai Virosta, jossa niitä ei vielä ole).
Haluaisin kovasti tietää mitä tällä tarkoitat? Itselläni ja monilla tutuilla ovat nuo Nierlestä tilatut levyt olleet ihan aitoa ja hyvälaatuista kamaa. Tietty jos niitä halvimpia ja heikkolaatuisimpia haksahtaa ostamaan niin ostajassahan se vika on... Myöskään mitään ongelmia ei ole ollut noiden Verbatimin printable spindleboxien kanssa. Levyt ovat ihan yhtä käyttökelpoisia kuin yksittäispakatutkin. Ja vielä loppuun: Ritekin levyjä älkää hyvät ihmiset menkö ostamaan, ainakaan jos teillä on LG:n asema.