Suoritinkäyttö 50-100%

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Jonzkii, Mar 23, 2011.

1. Jonzkii

Jonzkii Member

Trophy Points:
    11
    Joo, otsikosta varmaan arvaakin ongelman.. Tuli pari viikkoa sitten, formatoin koneenkin, mutta ongelma ei kadonnut. Kaikki prosessit yms. käynnistyvät hiiiitaaasti ja tuuletin huutaa kokoajan. Käyttöjärjestelmä on Windows Vista 32bit Home Premium.

Suoritinta syö siis eritoten 2 svchost-prosessia, yhdessä on palveluina "Plug and Play" ja "DCOM-plavelinprosessin käynnistys" sekä toisessa "Windows Driver Foundation".

Viiruksia ei ainakaan Norman taikka Avast löytänyt joten nyt jos joku kertoisi miksi nämä prosessit syövät 2.70GHz Dual Core prosessorin tehot miltei kokonaan..

Näytönohjaimen vaihdatin koneeseen hieman ennen ongelmien ilmentymistä, voiko vaikuttaa asiaan? Ajurit olen asentanut.

Kiitos jo etukäteen :]

2. HeQu

HeQu Regular member

Trophy Points:
    26
    mites prossun ja näytönohjaimen lämmöt?

jos kerran joku tuuletin huutaa kovemmin kuin ennen, niin olisiko ettei joku tuuletin pyöri enää kunnolla.

tarkista prossun lämmöt vaikka bioksesta.
    avaa kotelo ja katso mikä tuuletin huutaa ja vaihda/puhdista se.

3. Jonzkii

Jonzkii Member

Trophy Points:
    11
    Joo ton prossun lämmöt on kyl yllättävän korkeella, 38-45C ja näytönohjaimella tommoset 40-50C. Tuulettimet oon kyllä puhtaana pitäny ja en ainakaan itse mitään vikaa huomaa.. Speedfan näyttää tuulettimien nopeuksiksi 50 90 ja 0.. :/

Last edited: Mar 24, 2011

Share This Page