Suoriutuuko tämä kone?

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Koehkoeh, Sep 29, 2010.

1. Koehkoeh

Koehkoeh Member

Trophy Points:
    11
    Eli olisi tässä hankinnassa läppäri joka tulisi yleisesti kouluhommien hoitoon, videoiden (myös hd-laatuisten) toistoon todennäköisesti tv:n kautta ja ehkä vanhempien ja kevyempien pelien satunnaiseen pelaamiseen(starcraft 2 ja tuleva diablo 3 _ehkä_ uusimmat mitä tulisi kokeiltua, kumpikaan ei kuitenkaan pitäisi olla niin hirveä tehosyöppö). Olen miettinyt HP:n 6450b mallia koska alalla oleva tuttuni suositteli sitä käyttövarmuuden ja muuten hyvien kokemusten takia. Saisin tosiaan kyseisen läppärin huomattavasti suositushintaa halvemmalla suhteiden kautta. Mitäs mieltä olette tai sattuuko kenelläkään olemaan kokemusta, jaksaako kone porskuttaa intelin integroidulla hd näyttiksellä tuolla mainitsemallani käytöllä vai onko ihan turhaa edes toivoa semmoisia? Todennäköisesti koneeseen tulisi myös laitettua toinen 2gt:n muistikampa heti kättelyssä.

Ja päädyin ns. "yrityskannettaviin" vaihtoehtona koska mitä olen kavereita seurannut ja kuullut muualtakin niin nämä kuluttujaläppärit tahtovat olla 80% paskaa hienossa asussa. Mainittakoon nyt vielä että olen toisena vaihtoehtona miettinyt Applen 13" MB Pro:ta. Senkin saisin suhteilla todennäköisesti suositushintaa huomattavasti halvemmalla.

2. hynkkis

hynkkis Regular member

Trophy Points:
    26
  3. Pro619

Pro619 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mitään macbookkia en pelaamiseen voi suositella koska siihen ei löydy pelejä.

Share This Page