Eli olis kohtapuoliin menossa Ps3 tilaukseen amazonista, mutta ensin tarvitsisi 24" näytön, jolla toimii 1080p. Tällä hetkellä Benq G2400W vaikuttaa hyvältä, mutta jos tiedät parempaa niin kerro. Budjettini on max 400€.
Benq G2400W aivan loistava vaihtoehto minun mielestäni..Itsellä kanssa ollut tuo käytössä ja loistava on.Löytyy kaikki tarvittavat liitännät.
mulla on LG Flatron L246WH, hyvin pelaa. Plussana vielä siinä on usb-hubi joten ps3 ohjainta voi ladata suoraan monitorissa. Ja monitorin jalka on aivan omaa luokkaansa, pyörii, korkeudensäätö ja kulmansäätö. Ja hemmetin tyylikkään näköinen.
Aattelin kysyy tässä ketjussa et minkä laista näyttöö suosittelette kun itse aattelin et 32'' tv ois kätevä kun tarviisin telkkarii myös mutta noitakun ei ole hirveesti full hd:na vai välttääkö hdready pelaamiseen toinen vaihto ehto olis 37'' full hd niin se menee vähän liian kalliiks ku hinta pitäs olla kummiski alle 650e
Eipä välttämättä tarvi olla full hd! Koska aika harva peli todellisuudessa lykkää sen 1080P kuvan siihen ruutuun! Kaikissa jossa lupaillaan 1080P on kyllä käytössä 720P, mutta kuva on siittä huolimatta hieno/erinomainen! Nyt mietit vaan mielessäs kuva koon! Kumpi parempi 32" vai 37" Sijoitat rahan järkevästi laadukkaaseen televisioon. Ja mieti että voitko odottaa viellä hetken hankintaa ja säästää hieman rahaa silla tuossa hintaluokassa ei oikein laadukkaita televisiota ole! Äläkä missään nimessä osta ensimmäistä televisiota jota käyt katsomassa! Vertaile ja katso mikä miellyttyy silmää!!!