Suosituksia tyhjistä DVD-R levyistä

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by kkola, Jul 14, 2004.

1. kkola

kkola Member

Trophy Points:
    11
    Olen tilaamassa ensimmäistä kertaa Saksasta tyhjiä DVD-R levyjä. Ajattelin ottaa nipun jo hyviksi koettuja TDK:n levyjä mutta myös halvempia ajattelin samalla tilata. Mitä merkkejä suosittelette? Kyseiset merkit mulle melko tuntemattomia - sen verran olen kuullut että ehkäpä kaikkein halvimpia ei kannata tilata.

Onko kaikissa tyhjissä DVD koteloissa jotka tilataan Saksan maalta muovitaskut että saa laitettua paperikannet?

Kiitoksia etukäteen kaikille suosituksista!

2. n_r

n_r Regular member

Trophy Points:
    26
    Suosittelen tarkistamaan polttimen valmistajan sivuilta kenen aihiovalmistajan tuotteita suositellaan. Esim plussa levyissä RICOH valmistaa monelle merkille levyjä. Samoin miinuspuolella yksi valmistaa useille levyjä.

Itse olen NEC1300:ssa käyttänyt RICOHin valmistamia That's Write plussalevyjä ja RITEK G04 Grade A levyjä miinuspuolelta. Eikä ongelmia ole ollut.

EDIT: DVD koteloissa on se muovitasku jonka alle saa kansipaperit.

Last edited: Jul 14, 2004
  3. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

4. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Jos sulla toi Nec 1300a on, niin RITEK G04 Grade A levyjä miinuspuolelta suosittelen myös. Elokuville sopii hyvin.

5. kkola

kkola Member

Trophy Points:
    11
    No tietenkin unohdin mainita että mulla JVC:n DR-M10 tallentavana DVD soittimena - ei siis tietokoneessa tallentavaa DVD:tä. Tuskinpa se tekee suurta eroa kummassa polttaa levyjä - tärkeintä että levyt laadukkaita...vai?

Kiitos jo kaikille vastanneille neuvoista ja linkeistä!

Share This Page