Super DVD Ripperillä pystyy DVD:stä tekemään AVI, VCD ja SVCD tiedostoja. Tietääkö kukaan mistä mahtaa löytyä crakki tohon ohjelmaan ku ei viittis maksaa sitä summaa että sais sen rekisteröintikoodin?
"Ei viitsisi maksaa"....jos se on hyvä ohjelma niin TOTTAKAI sä sen maksat. Piratismi on törkeää, ja BSA:n sedän antavat kipakkaa palautetta heti kun tämän kuulevat. Luuletko ettei tietojasi ole annettu jo eteenpäin. Kannattaa illalla nyt rukoilla ettei sitä konetta viedä tän takia pois. P.S. Yleensä crackit etsitään itse, ei niistä huudella yleisillä paikoilla.
//CLIP Joo anteeksi tosta, en huomannut että siinä oli jotain sääntöjä ku sivuilla sanotaan että sana on vapaa. Ja toiseksi kun sanoit että tietoni ovat menneet jo eteen päin niin jos toimii oikeen fiksusti niin ei laita oikeita tietoja tänne?! CLIP\\ Näin se kiltti "lektori" vastaa privaviestinä. Jokainen voi päätellä itse omat mielipiteet tosta ylläolevasta.
Vaikka "lektori" vaikuttaakin olevan tämän foorumin keskivertokäyttäjiä vähän nuorempi, niin tuskin kenenkään homottelu täällä silti on tarpeen...
Miksi ette lukisi saman tien doom9.orgista ohjeita, kuinka tehdä kunnon vcd levyjä ilman mitään räpellys "all-in-one" ohjelmia, joiden kuvan laatu on kuitenkin aivan sukasta.
Ei dvd2svcd ole räpellys ohjelma. Siihenhän löytyy ohjeet doom ysistä. Käytän sitä itsekin. Se sentään antaa itse valita kaikki asetukset.