olen asentanut kyseisen emulaattorin. mites nuo pelit saa toimimaan. olen käynyt dubelin sivuilla josta en kyllä ymmärtänyt mitään, vaikka neuvoja oli.. toimiko nuo yleensäkkään?
Kaikki emulaattorit mitä mulla on xboxissa niin on toiminut ja siellä on myös N64 emulaattori Yritä lataa PJ64-niminen emulaattori itellä on toi käytössä ja on toiminut hyvin
pelit pitää laittaa emulaattorin Roms kansioon ja kyll sen pitäis toimii levyltäkin ihan samallalailla mutta tietenkin paras olisi laittaa kovalevylle pelit
no kiitoksia.. oon kokeillu kovolle ja levyltä eri emuja mutta ykskään ei toimi. vaikuttaako tuo biosin päivitys noihin emuihin?
Sinun pitää määrittää pelikansio Surreal.ini-tiedostoon, ja sitten laitat määrittämääsi kansioon kaikki pelit. Kansion nimessä ei ilmeisesti saa olla numeroita, tai ainakaan minä en niiden kanssa saanut toimimaan.
Siis sinun pitää avata surreal.ini-tiedosto, siinä lukee heti alussa: Rom Path=D:\Roms\ ^Eli silloin romit tulee laittaa kansioon D:\Roms\ , jos taas haluat laittaa ne johonkin toiseen kansioon esim. F-asemalle roms-kansioon, niin sinun pitää muokata sitä näin: Rom Path=F:\Roms\ Ja silloin tietysti talletat romit tuohon kansioon.