Nyt olis tämmönen ongelma että olen pikkuhiljaa saanut tarpeeksi windowsista ja tutkin tuota Suse linuxia tällä LIVE DVD:llä ja en saanut ainakaan sillä nettiin yhteyttä. Keskustelujen mukaan mitä olen löytänyt vaikuttaa siltä että noi usb modeemit on linuxissa hieman ongelmallisia. Kuitenkin jotkut ovat saaneet toimimaan kyseisen modeemin susessa ja haluaisin saada niinku sellaset rautalangasta väännetyt ohjeet miten se tapahtuu
Kaverillani oli Live DVD, ja yhteys USBin kautta. Ei saanut toimimaan. Todennäköisesti syy on siinä, ettei ajureita voi purkaa mihinkään. Eli kyllä USB -motukankin pitäisi toimia asennetussa SuSEssa. LAN -motukka on tietysti aina paras vaihtoehto....
Terve ! Mulla on myös tämä sama ongelma ollut ja sitte löyn hanskat tiskiin ja ostin Telewell TW-500 ja voi pojat ku toimii kuin unelma ! nämä USB hommat ei oikein vielä ole niin hyvin panostettu linuxii tai no varsinkaan telewellin tuotteet ! Tämän telewell Tw-ea100b sain toimimaan moitteettomasti redhatissa. Lue ohjeet telewellin sivuilta miten saa toimimaan redhatis ja testattu on ja toimii ! Muista ottaa juuri se RedHat versio mihinkä on tarkoitettu ajurit!
"Mulla on myös tämä sama ongelma ollut ja sitte löyn hanskat tiskiin ja ostin Telewell TW-500 ja voi pojat ku toimii kuin unelma!" Juu, mulla ei ole ollut myöskään ongelmia samaisen Telewellin kanssa. Se jopa toimii asetuksilla, jotka ovat sinne päin??!! Kokeilin huvikseni Soneran asetuksilla Dna:n liittymässä ja vehje toimi kun junan vessa