Kysymystulva osa3: Eli tahtoisin olla kyselemättä tyhmiä. Nyt vain on ollut pakko, koska manuja ei löydy mistään SuSElle. Kuulin, että pro -version mukana tulleet manut on hyviä ja mukavasti kirjoiteltuja. Netistä vain ei löydy mitään. Nyt sitten kymmenmetrinen pino kirjoja ja linkkejä, kiitos.
> Kuulin, että pro -version mukana tulleet manut on hyviä ja mukavasti kirjoiteltuja. Netistä vain ei löydy mitään. Tuossahan ne on http://www.novell.com/documentation/suse92/index.html edit. niin joo ja löytyy ne YaST -> Software -> install and remove software systeemin kauttakin
Oon itse asiassa tehnyt sellaista pientä asennus- ja käyttöopasta, mutta ei siitä varmasti olisi mitään ihmeempiä apuja sulle.
Ahaa. Se ois kyllä erittäin hyödyllinen. Vaikka oiski ihan perusperus. Se ei jää käyttämättä, koska mä kyllä aion linkittää siihen aika tiuhaa. Sellaiselle olisi tilausta. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Tietysti Lontoon slangi on hitaampaa ja vähemmän selkeetä suomalaiselle. -Vaikka sitä engelskaa osaisi melko hyvinkin. Suomi on aina suomea.