Suurinäyttöinen siirrettävä läppäri kohtuuhintaan

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Haeiskae, Jul 16, 2009.

1. Haeiskae

Haeiskae Member

Trophy Points:
    11
    Moro kaikille tasapuolisesti, niin guruille, taviksille kuin morteillekin. :D

Olen ostamassa elämäni ensimmäistä kannettavaa tietokonetta, ja huolimatta ahkerasta topiccien tutkailusta olen silti avun tarpeessa. Opiskelujeni takia tarvitsen koneen, joka korvaa pöytäkoneen eli on mielellään varustettu kohtuullisen kokoisella näytöllä, ja on kuitenkin siirrettävissä silloin tällöin myös koululle. Puhutaan siis ainakin 16 tuuman tai mielummin suuremmasta näytöstä.

Pelikäyttöön kone ei varsinaisesti ole tulossa eli high-end tuotteita ei tarvita. Mielummin siis panostusta prosessoriin ja muistiin kuin über näytönohjaimeen. Muutenkin hintaa tai laatua tärkeämpää minulle on hinta-laatu-suhde eli saisi rahalle vastinetta - paljon sitä sitten joutuukaan käyttämään.

Liittimistä en nyt ihan ole perillä, mutta ainakin tuo LG:n telkku vaatii sen HDMI:n, että pääsee HD-leffoistakin sitten nauttimaan. :)

Joitain malleja, joita olen jo valmiiksi katsellut:
    - Acer Aspire 8930G 18,4" - 799e
    - Acer TravelMate 7530G, 17" - 646e
    - HP Pavilion DV7-1113EO 17" - 668e
    - HP Pavilion DV7-2120SO ZM82 17.3" - 751,90e
    - Asus X71SL 17.1" - 669e

Hintahaarukka siis on tuossa 500-800e kieppeillä. Muita malleja voi ja pyydänkin ehdottamaan. Eli kommentteja näistä koneista ja kertokaa ihmeessä jos jossain asiassa olen nyt syvällä suossa. :D

Suurkiitokset kommenteista jo etukäteen!

2. Haeiskae

Haeiskae Member

Trophy Points:
    11

Share This Page