En löytänyt haulla ongelmaani ratkaisua. Konvertoin vcdgear:lla svcd imagen mpg filuksi. BSPlayer ei näytä ollenkaan näytössään frameratea, ilmeisesti tästä johtuu että tekstit ei edes lähde päälle automaattisesti jne.. Classic media playerilla kyllä lähti direct vobsub päälle.. Esim jos avaan subin subtitle workshoppiin ja avaan sitten leffan esikatseluun niin vaihtaessa frameratea subin ajat menee nollille? Sanottakoon vielä että TMGEnc ei osaa avata kyseisiä mpeg filuja ollenkaan..tulee ilmo unsupported jne..
No esim. TMGEnc ei osaa avata noita mpeg filejä..jos vaikka haluaisin sen muuttaa vielä toiseen muotoon. Ja sit toi sub ongelma, BSPlayer ei näytä tekstiä..ei directvobilla eikä muutenkaan.
Sulla on varmaan TMPGEnc:stä umpeutunut toi 30 päivän kokoeiluaika tuolle svcd:lle, siksi se ei enää käsittele niitä.
Ei ole sekään vikana. Myöskään VirtaulaDub ei aukaise noita filuja, antaa virheen "No video frames found in MPEG file"..tuosta virheestä päätellen ei tekstitkään toimi bsplayerissa jos ei löydä frameja ?
No onkos muilla samanlaisia ongelmia ollut ? Eli image tiedosto on SVCD (sisältää tietysti mpeg kansion ja siellä AVSEQ01.MPG filun), konvertoin sen vcdgearilla bin->mpeg. Olen kokeillut myös isobusteria ja winisoa..
No itse olen päässyt likimain vastaavanlaisesta tilanteesta eroon, poistamalla kodekit, "kiusaa" tekevät ohjelmat, ja asentanut ne uudelleen,ja mahdollisesti myös "koodaamalla" homma uusiksi. Joltain varmaan löytyy helpompikin tie eikä tuo ole välttämättä paras konsti.