Minulla on kolme leffanpätkää SVCD:nä. Olen liittänyt ne yhteen käyttämällä TMPGEnc. Se onnistui, leffa pyörii hyvin tietokoneessa. Sitten olen yrittänyt käytää MainConcept MPEG Encoderia jotta saisin leffan pyöryimään DVD:llä, mutta kun DVD sanoo kok ajan että disc error. Onko muita ehdotuksia ?
Sun pitää muuttaa ne mpg:t SVCD standardin vaatimaan muotoon. Eli et voi vain polttaa niitä suoraan cd-r:lle ja tunkea dvd-soittimeen. Nerolla esim onnistuu tuo SVCD lätyn teko niistä mpg tiedostoista kun valitset vain kuten tuossa alla olevassa kuvassa: jne...
Köh...köh...meikäläisellä on DVD-poltin... Kun telkkarin DVD soitin sylkee ulos SVCD:t niin pitää ne jotenkin muokata että pääsee kattoon ne leffat telkkarista.
jos sulla on kerran dvd-poltin niin authoroi ne mpeg filut vaikka "tmpgenc dvd authorilla" ja polta dvd:lle tai sitten teet tuon authoroinnin tmpgenc(simple de-multiplex)+ifoedit(authorointi) yhdistelmällä ja poltto sitten vaik nerolla...
Jos DVD-soitin ei tunnista SVCD-levyä, niin todennäköisesti se ei tunnista myöskään DVD:lle authoroitua SVCD-muotoista leffaa. Ongelma taitaa tulla resoissa, joita ei authoroinnissa muuteta.