Onko kellään tietoo mikä kyseinen svcdhost.exe on ? tämä tulee koko ajan koneelle ja f-secure huomaa sen ja ilmottaa et tämä saattaa olla backdoor / trojalainen ja tulisi poistaa... puhdistusta ei voi tehdä , poistaa pystyy. Mut kummiskin kyseinen tiedosto tulee aina takas... käytössä mulla on nortonin firewall 2004 , f-secure ja (uusimmat suojauspäivitykset win2000 "joista näköjään ei ole muuta kun haittaa" ). Oon tarkastanu koneen f-securella moneen kertaan ja boottasin koneen a: asemalla ja skannasin f-protil ja tarkastanut regeditin josta en löytänyt mitään kyseisiin trojailaisiin liittyvää.. sit oon tarkastanu koneen myös norton antivirus 2004 ja ei oo mitään löytyny. Ennen tätä svcdhost.exe tuli seuraavat troijalaiset : backdoor.agobot.sv , backdoor.sdbot.gen , trojan.psw.lmir.b ja tiedostoja Svchosts.exe , svchost.0xe... Ad-awarekaan ei löydä mitään. formatoin pari päivää sit tän koneen ja sit nämä ongelmat just tuli. ET oisko jotain hyviä neuvoja muutaku uusiks format, jonka jälkeen saattaa olla hyvin mahdollista et samat ongelmat jatkuu...
avasitko formatoinnin jälkeen nettiyhteyden ilman päivityksiä ja palomuuria ja virustorjuntaa? http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_AGOBOT.NL Käyppäs kattomassa tuolta...
En avannu , asensin ensiks nuo f-securen ja siihen uusimmat päivitykset cd levyltä ja sit ton nortonin palomuurin... joka piti päivittää vasta sit ku laitto nettitösselin.