svchost application error

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Pepetin, Sep 26, 2004.

  1. Pepetin

    Pepetin Member

    Joined:
    Sep 26, 2004
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Osaako kukaan kertoa, mistä tämä ongelma tulee. Tämä liittyy jotenkin nettiin, verkkoon..? Mulle tuo viesti (Windowsin pikkuikkuna) aina silloin tällöin ja tämän jälkeen kone kaatuu hitaasti. Enkä tiedä edes, mikä ohjelma sen tekee... jotenkin olen vähän epäillyt Outlookkia, mutta ei ole auttanut uudempien versioiden/uudelleen asennus. Muutaman minuutin kuluttua netti (ADSL) katkeaa, ohjelmat menevät toimimattomiksi, uusia ohjelmia ei voi avata ja koneenkin voi buutata ainoastaan reset-nappulasta.
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Virustarkistus tehty?
     
  3. Pepetin

    Pepetin Member

    Joined:
    Sep 26, 2004
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Sinä se joudut perhetymään näihin minun ongelmiin :). Norton Antivirus (päivitetään säännöllisesti). Tämä ongelma ollut jo useita kuukausia. Yritin etsiä virussivustoilta apua, mutta en löytänyt mitään, josta olisin saanut kiinni. Jossain palstalla joku sanoi, että Win 2000 olisi joku vastaava ja se olisi joku virus, mutta siitäkään en saanut mitään kiinni. Säännöllisissä skannauksissa ei ole ollut mitään (jälleen Norton).
     
  4. mika

    mika Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 26, 2003
    Messages:
    5,157
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
  5. Pepetin

    Pepetin Member

    Joined:
    Sep 26, 2004
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kävin tuolla Symantec:in sivulla tarkistamassa. Viruksia ei ollut siinä tarkastuksessa... palomuurissa on troijalaisriski. Se saattaa johtua myös siitä (olen joskus kuullut), että mulla on käytössä tämä web-palvelin, ftp-palvelin yms. toimintoja. En tiedä, kun en tuosta tietoliikenne puolesta tiedä noita kaikkia juttuja niin tarkkaan. Siksi tuolla aiemmin kysyin tuosta server-hommasta, että saisinko tuon oman ongelmani poistettua, jos asentaisin server 2003 tähän koneeseen, mutta, jos joudun formatoimaan tämän c-aseman, niin iso on työ siinäkin.
     

Share This Page