syö miestä!!!

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Acme, Oct 5, 2003.

1. Acme

Acme Guest

elikkäs ongelmana on sellanen homma kun oon menossa nettiin ja jollekkin sellaiselle sivustolle jota ei sattumoisin löydy tai joka on työstön alla. sit kone avaa heti uuden sivun(xupiter) ja mainoksia tulee niin maanperusteellisesti, siinähän meneekin kivasti seuraavat puoltuntii kunnes saa suljettuu joka sivun. miten ihmeessä mä saan sen pois käytöstä, oon poistanu kaikki siihen liittyvät tiedostot mut ei se vaan katoo!!!!

2. Pioneeer

Pioneeer Regular member

Trophy Points:
    26
    aja koneellas ad aware ja spybot nii eiköhän ongelmat poistu. sit käy kattomassa myös lisää/poista sovelluksessa et onko siellä se xupiter/jotain muuta mitä siellä ei pitäisi olla.
    suosittelisin myös täydellisen virustarkistuksen ajamista

3. Acme

Acme Guest

jep..koitin jo aikasemmin adawarella eikä se löydät mitään siihen viittaavaa...kuin ei myöskään lisää/poista sovellus...täytyypi sit koittaa viel se virustarkastus! kiitoksia vaan

4. Poy

Poy Regular member

Trophy Points:
    26
    Asenna popup-killer.

5. noyoy

noyoy Member

Trophy Points:
    16
    Aja myös tua spybot läpi, voi olla et se löytää eri tiedostoja tms. Muista myös hakee siihen spybottiin uusimmat päivitykset. Muistaakseni ad-aware ohjelma jää tohon 6.0 versioon (luki mikrobiltissä) ja sen päivitys loppuu, joten kannattaa siirtyä käyttämään spybottia.

Share This Page