sygate blokkii ntoskrnl.exe:ä?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Marakus, Jul 28, 2005.

1. Marakus

Marakus Member

Trophy Points:
    10
    käyttis on XP pro(SP 2) ja palomuurina oli sygaten ilmainen, ja nyt sen pro versio,
    1. molemmat blokkailevat aivan oma alotteisesti tuota kyseistä (järjestelmäydintä(?)),

2. olen miettinyt että pitääkö sen edes päästä nettiin?

ensimmäisen kerran kun sygate kysyi että päästänkö tuon nettiin vastasin että päästetään(mutta sen pitäisi kysyä joka kerta että päästetäänkö vai ei, koska sääntöä en siitä tehnyt)

3. ja onko jossain listaa käyttöjärjestelmien ohjelmista jotka pitää laskea nettiin?
    4. kysyttäköön tässä samassa vielä että liittyykö tuo ntoskrnl.exe millään tavoin ip-osoitteen uusimis operaatioon?

2. Boheemia

Boheemia Regular member

Trophy Points:
    26
    Näyttää siltä että sama tapahtuu myös minulla.
    Sygaten ilmainen palomuuri toisella koneella estää NT Ydin ja Järjestelmää (=ntoskrnl.exe suomalaisessa XPHomessa?) ottamasta yhteyttä, vaikka yritin tehdä säännöksi, että sallitaan. Lisäksi huolimatta siitä, halusinko blokata sen vai en Sygate ilmoitti siitä joka kerta erikseen.

3. Mynthon

Mynthon Regular member

Trophy Points:
    26
    ntoskrnel.exe:llä ei ole mitään tekemistä ip-osoitteen uusimis operaatiossa.

Itellä ollu Sygate Pro käytössä jo vuosia ja aina ollu ntoskernel.exe blokattuna. Siitä ei ole mitään tietoa tarviiko sen päästä nettiin ja miksi, mutta ei sen blokkaaminen ole kyllä haitannut koneen tai netin toimintaa millään tavalla.

4. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Itel on kans sygate ja tuo ntoskrnl.exe päästettynä nettiin. Eipä siitä mitään haittaakaan ole ollut. En osaa sitten sanoa vaikuttaako millään lailla esim. autoupdateen tms. jos tuon blokkaa....

5. mulderi

mulderi Member

Trophy Points:
    16
    Sygate on minulla kanssa ja tuo sama tiedosto on blokattuna. En päästä mitään nettiin ellen tiedä mitä se tekee ja miksi sen tarvitsee päästä. Ja tuon ei ainakaan ole tarvinnut päästä kun ei siitä mitään haittaa ole ilmennyt vaikka sen olen blokannut pois :)

6. jartsa77

jartsa77 Regular member

Trophy Points:
    26
  7. spertti

spertti Active member

Trophy Points:
    66

Share This Page