Heippa. Tässä nyt jonkin aikaa oon suunnitellut ostavani kotikäyttöön ihan perus syntikan. Se tulee lähinnä soittamisen harjoitteluun ja opetteluun. En ole etsimässä mitään huippuluokan P/A laitetta, mutta olisi hienoa että sillä pääsisi hieman alkuun. Soitto kokemusta on hieman ala-aste ajoilta, eli 17-18 vuoden takaa.. Joitakin asioita muistan vieläkin, mutta tuolloin soittimena oli piano. Pianoon ei itselläni ole varaa, eikä sitä olisi muutoinkaan kovin ihanteellista siirrellä paikasta toiseen jo pelkästään kokonsa ja painonsa vuoksi. Syntikka olisi sikälikin kätevä, että siihen saisi tarvittaessa kuulokkeet kiinni, eli sen soittamisesta ei häiriintyisi edes naapurit Thomann:lta sen mahdollisesti tilaan, eli sieltä saa ehdotella. Toki meinaan käydä paikallisissa soitinliikkeissäkin hieman tiedustelemassa, mutta uskoisin tuon Thomannin tulevan edullisemmaksi joka tapauksessa. Iso plussa olisi tietenkin että soittimen saisi tietokoneeseen kiinni (olen ostamassa tarkoitukseen soveltuvan äänikortin myöhemmin, alkuun menen ihan mikrofoni liitännällä). Jotakin tuollaista tai vastaavaa olen mietiskellyt. Budjetti on tuollainen 200-400 euroa, eli tosiaan ihan perus soitinta katselemassa.