Tervehdys jälleen kerran.. Olen tässä asennellut 3.90 M33-2 Firmwaren PSP:lleni. Nyt tuli sitten mieleen, kun tuolla settings valikossa on System Updater. Jos sen käynnistää ja yhdistää nettiin ..what happens? Mulla on muutama utelias pikkusisko, jotka tykkää urkkia ja painella nappeja
Jos siinä on päällä se CFW update nii se asentaa suoraan uusimpaan CFW:hen. Jos siinä ei ole sittä päällä niin se lataa sen updaterin mut se ei kuitenkaan pysty asentamaan sitä OFW:tä PSPllesi CFW = Custom firmware OFW = Official firmware
Tuossa lukee vain "Network Update". En pysty ennen maanantaita lataamaan sitä, kun ei ole muistikorttia Lainasin korttia kaverilta, ja modasin itse. ("Minä Osaan..Minä itse")
(Double Post =SORRY!) Lueskelin netistä sivuja, ja sain tietooni ettei Network Updatel voi ladata 5.00 M33? Eihän pidä paikkaansa?
Kiitokset Jumbolle jälleen.. Enpä tohdi enää vaivata (,ellei tule jokin oikein suuri ongelma). Lähden tuossa puolilta päivin ostamaan Memory Stick Pro Duo:n
Kysy mitä vaan milloin vaan Et häiritse ollenkaan, on ilo auttaa kun itsekkin välillä oppii samalla jotain.