Tähän tarvitaan järjestelmänvalvojan oikeudet

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Sclek, Jun 18, 2010.

1. Sclek

Sclek Regular member

Trophy Points:
    26
    Kun yritin system32 kansioon korvata yhden tiedoston (tiedän mitä olen tekemässä) niin se väittää että sinulla ei ole järjestelmän oikeuksia vaikka minulla on ja ei suostu tallentamaan sitä sinne. Mitä teen?

2. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Trophy Points:
    118
    No ei niin varmana ole sulla järjestelmän oikeuksia, koska et ole käyttäjä SYSTEM. (Epäilen että olet vaadittavan hakkeroinnin tehnyt ja olisit käyttäjänä SYSTEM. Joka sekään ei välttämättä paljoa asioita muuta)
    SYSTEM on winukka itse.

Järjestelmänvalvojan oikeuksillakaan ei winukka anna rukata kaikkea sieltä kovolta. winukka suojaa itseään, viruksilta, hakkereilta ja tunareilta.

Mutta anyway.
    Live linux cd:llä kone käyntiin. Linux ei piittaa winukan suojauksista eikä piiloituksista.
    Sillä pääset rukkaammaan ihan mitä vaan. Kun kerran tiedät mitä olet tekemässä.

Näin mulle helpompaa kun alkaa miettiä sun tilannetta ja neuvomaan winukan keinoin ohitella asioita.

p.s.
    Älä sitten tule tänne kysymään lisää/muita neuvoja, miten saat seonneen winukan toimimaan. Jos erehdyit tiedoissasi ja sössit.
    Neuvo: Format c: ja asentaen winukka uusiksi korjaa kaikki softa viat.
    (Bugiset ohjelmat ei kuulu tähän. Eikä tietty rauta viat, ajuripuutteet jne.)

Last edited: Jun 18, 2010
  3. Sclek

Sclek Regular member

Trophy Points:
    26
    :D. Kiitti neuvoista.

Share This Page