Tällänen olisi tulossa..

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by vipebubu, Dec 16, 2010.

1. vipebubu

vipebubu Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin mitä mieltä olette, toimiiko nämä kaikki yhdessä. Ja sitten vielä että emolevy on oikeasti M4A785TD-V Evo, mutta sitä ei enään ollut tuolla myynnissä joten laitoin jonkun samantapasen :p. Eli minulla onjo valmiina Prosessori, Emolevy ja Näytönohjain. Ja ne osat mitä minulla ei ole ajattelin näitä [​IMG] Tuossa on siis kaikki osat ihan vaan siksi, että haluiaisin tietää että toimiiko yhdessä ilman mitään ongelmia :) Ja että kannattaako vaihtaa jotain osia? (Mitä minulla ei ole valmiina). Sori vähän sekava viesti :D.

Kiitos!

2. Sn1p3d

Sn1p3d Regular member

Trophy Points:
    26
    Virtalähteeksi vaihtaisin Corsairin 550VX. Hieman tyyris kotelo, mikäli ne kahvat noin tärkeät ovat niin miksipä ei, mutta laittaisin rahani mielummin hiljaisempaan koteloon tai halvempaan ja ostaisin lisättävät tuulettimet erikseen.

3. vipebubu

vipebubu Regular member

Trophy Points:
    26
    Noni nyt meni corsair ostoskoriin. Ja tuosta kotelosta olin kattonut jostai että olisi voittanut jotain testejä ja muutenkin hyvä kotelo hinta - laatu suhteeltaan? Mutta jos halvalla saa parempaa niin tietenkin se on kannattavampaa, eli mitä ehdottaisit ?

4. Sn1p3d

Sn1p3d Regular member

Trophy Points:
    26
  5. vipebubu

vipebubu Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo no kaise pitää toi Define R3 Black Pearl ostaa sillä huomenna pitäisi jo näköjään hakea koppa. Olisi halvempiki kelvannu mutta näyttää olevan ainoa mikä on helsingin myymälässä. Mutta näyttäisi kyllä olevan ominaisuuksin perusteella ainoa järkevä osto tohon hintaan, kun aluksi kattelin vaa sitä ulkoasua :D. Kiitän.

6. Zo3L

Zo3L Regular member

Trophy Points:
    26
  7. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    "Ainoa mikä näyttää olevan Helsingin myymälässä" oli kriteeri :)
    Kone on muutenkin varmaan jo tilattu.

Share This Page