Vanha kone sano sopimuksensa irti ja nyt olis tarkotus tilata osat Silentrigistä ja kokeilla rakentaa itse uusi. Kovo, dvd-asema ja windows 7 löytyy. Aattelin ensin pärjätä tuolla prossun näytönohjaimella, kun ei aluksi ole tarvetta kuin kevyeen pelailuun. Myöhemmin sit kun tarve tulee, ostan näyttiksen ja toisen muistikamman. Ostoskorisi sisältö Toimituskulut 11,25€ Yhteensä 574,75€ Super Flower Golden Green Pro 450W, MUROTARJOUS! Saatavuus Varastossa 65,00€ ASRock Z77 Pro3, Z77 Saatavuus Varastossa 99,80€ Intel Core i5-3570K, 4 x 3.40GHz, 77W, boxed Saatavuus Tilapäisesti loppunut Toimitusaika 3-6 päivää 225,00€ TeamGroup Elite 4GB PC3-10667U CL9-9-9-24 (DDR3-1333) Saatavuus Varastossa 21,90€ Rosewill RANGER (INC. PSU Filter) Saatavuus Varastossa 46,90€ OCZ Agility 3 120Gb, 2,5" Saatavuus Varastossa 104,90€ Onko tuosta SSD-levystä mihinkään ja miten asennus tohon koppaan sujuu? Parannus ehdotuksia? edit: hinta max 600
vaihda kovo sampan ssd:levyksi, ja näyttis radeon 6850, pääset pelaamaan paremmin heti,eikä tuo phenomi häviä kovin paljoa intelin prossuille Esat on jimmsistä
Lukeeko viestissäsi, että rakennat itse? Toimiva lähtö, mutta vaatii muutkin osat. Ivyn integroidulla et pärjää.
Geretin paketti on kyllä hyvä. Varmaan tilaan ton samsungin ssd:n erikseen. (muut silentrig) Kesällä on niin kiireistä että en tosiaan pelais varmaan mitää raskaampaa kuin Diablo 2/Half-life 1 modit, sekin satunnaisesti, joten 2 kuukauden päästä kun on aikaa ja rahaa niin pistän noin 250 ekee näyttiksee (sitten Guild wars 2 jos on tullu). Siksi olis hienoa saada parhain mahdollinen pohja tällä budjetilla. Kaikkien osien tilaus 2 kk jälkeen ei oo mahdollista sillä tarvin jotain jolla kuunnella musiikkia, katsella videoita ym. kun edellinen kone on sökö, eikä tää 2k alun kone meinaa näitäkään jaksaa. Tämä olis pitäny lisätä jo alkuperäseen viestiin, mutta kiitos vastauksista kuitenkin. Ja kyllä ajaJako, aion rakentaa itse.