Tuollaisen laitoin jimssin tilaukseen. Mitä mieltä olette? pelaako tällä koneella esim mw2,gta iv, crysis, rdr maxil?
Ketjun nimi on "tälläisen AIJON tilata", kun taas viestissäsi sanot että olet jo tilannut. Mutta mitä olen täältä lukenut, niin MW2, mahdollisesti myös GTA IV menee max asetuksilla. Crysiksestä en tiedä (en ole FPS pelien pelaaja), tiedän vain että se peli vaatii aika paljon tehoja koneelta, eli joku joka sitä pelaa tietänee paremmin. Paketti on ainakin minun mielestäni tosi siisti, itse tilasin eilen muuten samallaiset osat, mutta itselleni tulee astetta huonompi 955BE 4-ydin prossu ja halvempi antecin 300 koppa. Poweri taitaa itselläni olla parempi, on tosin myös 30e kalliimpi ja syy miksi ostin sen, on se että tuo joka sinulla on niin sitä ei löydy lapstoresta. Kuitenkin paketillas pyörii pelit tosi hyvin! =) EDIT: Siis kyllä Crysis toimii ja varmaan hyvinkin, mutta siitä en tiedä meneekö parhailla asetuksilla.
Kyllä tuo ihan kepeästi pyörittää kaikkea mitä pyydät. Jos muutoksia mahd. tehdä niin Samsungin 24€ DVD asema nyt ainakin olisi kannattava ostos, sillä se tukee useampaa levyformaattia. Erillinen prossujäähykin voisi olla kannattava ostos koska AMD:n vakiojäähyt ovat tunnetusti melko melukkaita. Jimm's:iltä pitäisi prossujäähyjen kategoriasta löytyä 35€ paikkeilla semmonen kuin CoolerMaster Hyper 212+ joka omaa erittäin hyvän hinta/laatusuhteen, mutta ei ole sekään hiljaisimmasta päästä, hiljaisin olisi varmaankin Scythen: Mugen 2 Rev. B joka maksoi muistaakseni n. 47€. Sitä kalliimpia ei kannata ostaa. Ja vielä, ilmankierron parantamiseksi kannattaisi hommata modulaarinen virtalähde, SilerStone:lla on yksi 500W modu ja Cougar:ilta löytyy 500W ja 700W, jälkimmäinen on noin 100€ kastia. Kannattaa ainakin kurkata noita. Asuksen 5770 CuCore mallilla on tehokkaampi jäähdytys kuin tuossa eli sen ottaisin omaan kokoonpanooni jos nyt olisin uutta tilaamassa. Kestää paremmin mahdollisen ylikellotuksenkin.
Olin ajatellut tuota Asus 5770 CuCorea, mutta taivuin Tähän Vertex3D:hen Ja vaihoin myös tuon levy-aseman tuohon Samsungiin. Mutta en usko että virtalähdettä vaihdan
Kyllä taitaa astetta paremman näyttiksen tarvita jos Crysis Warheadin haluaa täysillä pyörimään. Omalla koneella fps laski alimmillaan 25 kun oli kaikki asetukset täysillä.