Eli ajatus olisi hankkiaa 32" kokoinen lcd -televisio noin 1000€, eli 100€ enemmän tai vähemmän ei haittaa. Laitteessa ei tarvitse olla sisään rakennettua digiviritintä(olen ymmärtänyt, että näistä sisään rakennetuista, otetaan aika paljon lisää hintaa ja kaupasta saa kuitenkin paremman virittimen halvemmalla). Käyttö olisi siis digilähetysten katselu, dvd:den katselu ja luultavasti tulevaisuudessa esim xbox 360 pelaaminen, eli kuvanlaatu on tärkein ,liitäntöjen ohella. Apua kaipaisin sen "parhaan" löytämisessä(mitä tuolla rahalla saa). Onko esim Samsung LE-32R71B paras ratkaisu vai löytyykö esim philipsiltä, Lg:ltä tai joltain muulta valmistajalta saman hintaisia, mutta parempia televisioita.
Itse päädyin tähän: http://www.toshibatec-tnd.com/page.html?cid=1569&pid=83&1165043876 Eikä ole tarvinnut katua.
Tsekkaa uusi Mikrobitti. 3 kärki oli : Toshiba WLG66 (Toimituksen valinta) LG 32LC2D-SC (Paras hinta-laatusuhde) Sony Bravia KDL-32U2000 (Paras hinta-laatusuhde) Mulla on tuo LG tosin ilman sisäistä digiviritintä(LC2R) Ja täytyy sanoa että on tosi hyvä laite hintaisekseen. Tuossa 32LC2D töllössä saa HDMI liitännän kautta pikselitarkan kuvan. Joten siinäkin mielessä hyvä vaihtoehto. Sonyssä saa myös pikselitarkan kuvan mutta reso on vain 1280x768 ja käytössä VGA liitäntä.
Mä tulin juuri tänään hakeneeksi K-Citimarketista plussatarjoustöllön. LG 32LE2r hintaan 799e. Erittäin hyvä kuva myös tietokonekäytössä VGA-liittimellä. Sain testata jo kaupassa läppärilläni, ja se toimi ihan heittämällä. En näe muuta eroa tuohon 32LC2r-malliin kuin että LE-mallissa on kontrastisuhdeluku isompi (1600:1) Tälle en löytänyt suomenkielistä specsiäkään, mutta saksankielisen kyllä: http://de.lge.com/prodmodeldetail.d...modelCategoryId=0102&modelCodeDisplay=32LE2R# Koneen täydellinen manuaali suomeksi tulee vain CD-levyllä. Peruskäyttömanuaali on myös paperiversiona suomeksi.
Samsung 32" LCD-TV 899.90 € Sony Bravia 32" LCD 1099.90 € 1000 eurolla video tykki ? HD kuva Optoma H72 120" kangaalla