Eli siis sellanen pulma jota tässä on itse tullut pähkäiltyä vaikka kuinka kauan ja täältäkin kysytty joskin vastausta ei ole kuulunu. Tiivistettynä hiiren oikea näppäin ei toimi explorerissa, ainakaan oikein. Sillä pystyy toki valitsemaan kansioita yms. mutta ei avaamaan mitään. Käyttis on win 7 ultimate 64-bit Hiiri on logitechin joku romu langaton, mutta testattu vanhalla ps2-hiirellä ja omalla Ikarilla(siis broidin koneessa ongelma, eli ei kiirettä) Hiiren ajurit poistettu ja asenneltu uudestaan. Miljoonaa eri googlella löytyvää ohjetta testattu Kaikesta huolimatta vikaa ei olla onnistuttu korjaamaan, joten heitän siis haasteen. Kuka todistaa olevansa taitavin?
Oiskohan tuo logitech M505, joskin sillä ei oikeastaan ole väliä koska muutkaan rotat ei koneessa toimi.
niin no eiköhän tuo vika sitten löydy winukan puolelta, siis kun painat oikealla painikkeella aukeaako se "valikko" siihen? vai onko ongelma että nimenomaan se vain tummaa valinnan eikä aukaise sitä valikkoa?
Ettei vaan windowsissa hiiren asetuksia ole heitetty niin että oikea nappi toimii vasempana nappina ja vasen oikeana... Tässä ei käynyt ilmi kuinka vasen nappi toimii... Toinen vaihtoehto on oikean napin alle likaa, jolloin painaa myös vasemman mikrokytkintä... (aika kaukaa haettua).. Kumpikaan ei tietenkään selitä miksi juuri (vain?) explorer tekee tämän...
1. useita hiiriä testattu, joten lika ei ole vaihtoehto. 2. Ja luuletkos ettei olisi tarkastettu nappikonffia? ( : Ja kyllä, se vaan tummaa sen valinnan, valikko ei aukea.
on muuten jännä, testaa toista porttia. Varmista, ettei mikään ohjelma estä sitä. Mulla ainakin Runescape aikoina se teki sitä, että vaikka en itse pelissä ollut, ja se oli auki, niin oli päinvastaset joskus ne näppäimet.
Vaikka tässä ei ole kyse aivan samanlaisesta tapauksesta, voisi noita ohjeita seuraamalla selvitä jotakin: http://answers.microsoft.com/en-us/...nvisible/e30fe586-6c0f-4e28-949b-499958582552 Virusskannaukset on varmaankin tehty, joten sellaisesta ei liene nyt kyse?