TA-82 Downgrader

Discussion in 'PSP' started by Cassu21, Jan 20, 2007.

1. Cassu21

Cassu21 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli löysin ton jostai mut voisko joku kirjotaa sellaset ohjeet suomeks? Koska saakeli ku tuli paketist se Ta-082 nii kirosin jo, mut sit löysin onneks ton downgraderin. Eli suomeks pliis!

2. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Enpä menisi kokeilemaan tuota ennempää kuin olisihin ihan varma että tuo ei ole huijausta. Ainakin pikaisen googletuksen jälkeen huomasin että "kaikki" TA-82 Downgrader:t on odosoittautuneet huijauksiksi.

Tosin voi olla että jokin toimii mutta en lähtisi kokeilemaan ennempää kuin saisin asiaan täyden varmuuden.

3. Teltti

Teltti Member

Trophy Points:
    11
  4. hotapulvr

hotapulvr Member

Trophy Points:
    11
    Kahteen ta-082 tehty onnistuneesti, ei mitään ongelmia tullut. Ainahan näissä flashauksissa on oma riskinsä mutta ilmeisesti suhteellisen pieni tässä tapauksessa kuitenkin.

5. Dehoon

Dehoon Guest

mä tein tämän! syke oli valehtelematta 200 koko operaation ajan mut nyt mulla on 1.5 firmware TA-082 emolla.. toimi loistavasti. pelästyin vain ihan helvetisti ku näytönsäästäjä meni päälle ku piti asetuksia ruveta laittaan mut sit nappasin laturin pois niin rupes toimii. eli tein laturin ollessa kiinni ja akku oli 100%. seuraavaks rupeen jännittämään 3.03 OE. pitäis foorumeitten mukaan sekin toimia

6. Dehoon

Dehoon Guest

ja siis firmware oli alunperin 2.71

7. jarski85

jarski85 Member

Trophy Points:
    16
    jeps oon kans pariin kertaan tehny kyseisen päivityksen ja loistavasti on menny sit päivittelin kans tohon 3.02OEA ja loistavasti toimii. hyväku varmuuskopioidut pelit toimii suoraan ilman devhookkia.

Last edited: Jan 22, 2007
  8. antsu69

antsu69 Guest

onko kukaa testannu alentaa siitä 3.02 oe-b takas 1.50 ???

9. Dehoon

Dehoon Guest

10. Dehoon

Dehoon Guest

ai sori se olikin 3.02 oe. no mutta sama asia :D suosittelisin päivittämistä 3.03 oe-c.

11. KanaDimmy

KanaDimmy Member

Trophy Points:
    16
    Joo voisin kans varmaan laittaa tän ku tuun koulusta...Mutt mua vähä härittee se Hen-d juttu, kuinka se pitää laittaa psphen? Koitin kopiooda kaikki vaan sinne mutta ei pelannu. Ei kiitos linkkiä missä selitetään sen asennus koska oon lukenu jo pari sellasta, enkä oo ymmärtäny niistä oikeestaan mitää.

Noh jos joku sanoisi pari auttavaa sanaa tosta hendistä niin saisin kans downgradeteltua :)

Last edited: Feb 1, 2007
  12. KanaDimmy

KanaDimmy Member

Trophy Points:
    16
    Jee jee nyt on 1.5 versio :) eli en tartte enää apua
    kiitos nyt kuitenki

13. antsu69

antsu69 Guest

jep hyvin pysty alentaa 3.02 oe-b 1.5 firmwareen recovery menua käyttäen ja siitä 1.5 taas 3.03oe-c.

Share This Page