Tarvisin nyt todella yksinkertaiset ohjeet siihen, että saan .avi-tiedoston näkymään. On ffdshow ja ne kaikki muut ohjelmat, mutta tässä on vaan sellanen ongelma, etten tiedä mitä tehdä niillä. Ääni kuuluu, mutta minkäänlaista kuvaa ei näy. Ennen tuli sellanen "tarvitaan pakkauksenhallinta xvid"-juttu, mutta ei enää. Mitä ihmettä?
http://divxbycronos.sytes.net tuolla katselu osio...siellä on hieman selvennetty muutamii yleisii ongelma tilanteita.
Ei vieläkään. Teen kaiken mitä opastetaan tekemään, mutta kuva ei suostu näkymään. Pitää varmaan vaan tyytyä katsomaan elokuvaa ilman kuvaa ja kuunnella vaan haltioituneena. BSplayerissä tulee muuten sellanen ilmoitus kun "unknown file format mp43". Mikä?
Mulla on uskomattoman typerä olo, kun kulutan toisten aikaa kysymällä asioita, jotka muut osaisivat vaikka unissaan, mutta asia ei ole vieläkään selvä. Mä en joko saa mistään kunnollista xvid-asennuspakettia tai sitten en osaa asentaa sitä oikein. Kun lataan sen paketin mikä tuon viimeisimmän linkin sivulla oli, en saa sitä asennettua kun tulee vaan ilmoitus, että "you must be logged in as an administrator when installing this program". Mistäköhän mä 'log in'? Ääh.
Käytän omaa konetta kotona, ja pitäis ainakin, aika tosi varmasti, olla oikeudet windowsiin. En ymmärrä kun oon ladannu eri paikoista niitä xvid-pakkauksia ja niissä on aina eri tiedostoja asennettavana. Mikä on oikeanlainen codec-asennus?
Käytän omaa konetta kotona, ja pitäis ainakin, aika tosi varmasti, olla oikeudet windowsiin. En ymmärrä kun oon ladannu eri paikoista niitä xvid-pakkauksia ja niissä on aina eri tiedostoja asennettavana. Mikä on oikeanlainen codec-asennus?
Nyt näkyy, kiitos kaikille. Voisko joku vielä sanoa, että miten sellaset smr-leffat saa näkymään, kun kuulemma oikea codec on, mutta ei näy kuvaa eikä kuulu ääntä. Voiko olla vain tiedostossa vika?