Niin miten saan DVD elokuvan nauhoitettua VHS-kasetille? Minulla on tv out näytönohjain, joten saan kuvan televisioon.Sitten se itse ongelma, eli se näyttää elokuvan av\camera kanavalla eikä videot osaa nauhoittaa siltä kanavalta.Voiko sitä kanava paikkaa muuttaa jostakin?
Ei ku juu..niin tietenki ..olinpa vähän yksinkertainen ..harmi vaan et mun videoissa ei ole s-videolle paikkaa..Pitää vissiin sit yhistää se scartin kautta?!
Saatko kuvan komposiittina ulos videoista? Ainoastaan SVHS-nauhurit osaavat tallentaa S-Video signaalia sellaisenaan. Eli kuva ja ääni pitäisi viedä RCA-kaapeleilla ja Scart-adapterilla videoille.
Nyt ei ole tietoa vaan arvailua. Tvtool softa ehkä voisi muuttaa signaalin sellaiseksi, että värit pysyisivät ja nauhoitus onnistuisi, vaikka s-video signaali laitettaisiin adapterin kautta videoille. Softa toimii ainoastaan nvidian piireillä..
Sain sen nyt toimimaan scartin avulla,niin että kuva näkyy VÄRILLISENÄ,mutta ääni ei kuulu ...sitä ei taida saada kuulumaan mitenkään,vai saako?
Eli kaapeli missä on 3,5mm plugi ja toisessa päässä kaksi RCA-liitintä (valkoinen ja punainen). Tuolla luultavasti pitäisi toimia. Riippuen tietysti siitä mitkä liitäntä mahdollisuudet sinulla on..
Onko semmoisia johtoja erikseen myytävänä vai mistä mä semmoisen saan? Jos sellainen on olemassa niin mikä sen nimi on?
Noita piuhoja saa käytännössä ihan mistä vaan - tietokoneliikkeistä, kodinelektroniikkakaupoista, yleiselektroniikkaliikkeistä, Biltemasta jne. jne. Luultavasti missä tahansa osataan antaa oikea kaapeli kouraan kun sanoo vain että pitää saada äänikortti kiinni vahvistimeen.