Takuu korjaus..

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by yeast73, Sep 23, 2011.

1. yeast73

yeast73 Member

Trophy Points:
    16
    Hei! En teidä onko osasto oikea, mutta olisi kysymys takuukorjauksen kestoon. Eli pientä rauta ongelmaa koneessa, jonka maaliskuussa ostin.
    Laitoin koneen kolme viikkoa sitten Lapstoreen korjaukseen, jossa ymmärrän kyllä muutto päällä. Mutta nyt tiedusteltuani korjausaikataulua (aluksi lupasivat 2 viikossa), sanoivat menevän vähintään ensiviikkoon, eli nyt varovainen 4 vkoa.
    Eli onko teillä minkälaisia kokemuksia luvatun / toteutuneen aikataulun suhteen.
    Minun mielestäni tuo 4 viikkoa on muutoista huolimatta kohtuuton, eli voisinko kohteliaasti ainakin takuuajan venytystä kuukaudella pyytää,koska eihän minulla ole edes konetta nyt ainakaan kuukauteen..?

2. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Trophy Points:
    66
    Takuuajan korotusta et välttämättä saa, mutta aina luonnollisesti voit yrittää neuvotella jonkinlaisesta korvauksesta tuosta ajasta. Parhaiten tuo onnistuu tekemällä kirjallisen reklamaation. Nämä ovat aika yleisiä ongelmia noissa firmoissa että korjaukset venyvät. Itse olen vuosien varrella päätynyt liikkeisiin missä saatan joutua maksamaan hieman enemmän kuin muualla, mutta tietäen sen että takuu asioissa hommat toimii ja tarpeeksi nopeasti.

Last edited: Sep 23, 2011

Share This Page