Tallennettujen pelien siirtäminen?

Discussion in 'PS3' started by kristianx, Jan 3, 2011.

  1. kristianx

    kristianx Member

    Joined:
    Jan 3, 2011
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Terve!

    Olen naiivina pelaillut pari vuotta siskoni pleikkarilla, joka on ollut minulla "lainassa". Nyt en kuitenkaan enää raaskinut pitää laitetta itselläni vaan lahjoitin sen takaisin oikealle omistajalleen. Meinasin nyt ostaa uuden PS3:sen, mutta havahduin siihen, että kaikki seivit ovat vanhassa pleikkarissa :S

    Muistitikkupaikkahan laitteessa on, eli onnistuuko kaikkien tallennettujen pelitiedostojen siirtäminen pleikkarilta toiselle?

    Ja oikeastaan mikä on kokeneempien käyttäjien mielipide, ostanko uuden pleikka kolmosen vai pidänkö vanhan ja ostan siskolleni uuden? Mahdollisuus on siis ostaa uusin ja tykein pleikkari itselleni (mikä malli on siis nyt kovin vai onko kenties PS4-huhuja olemassa?) tai ottaa itse tuo vanha ihan ensimmäinen 80gb malli mitä markkinoilla oli ja ostaa siskolleni joku PS3-malli, minkä spekseillä ei ole niin väliä.

    Kiitti vastauksista!

    X
     
  2. marlee82

    marlee82 Regular member

    Joined:
    Apr 4, 2007
    Messages:
    141
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    On mahdollista siirtää ne seivit toiselle pleikalle. Seivit täytyy olla kansiossa PS3-SAVEDATA-ja seivitiedot tähän (huom isot kirjaimet).

    Mitä tulee tohon toiseen kyssäriin, niin mun mielipide on että pidät itse sen vanhan.

    Suorituskyvyssähän niissä ei siis ole mitään eroa ja originaali toistaa ps2 pelit (jos tarvetta) siinä on ememmän usb ja muistikortti paikkoja. Siinä on myös vähemmän kaikkia pikkujuttuja, jotka uudemmissa malleissa rupes ärsyttää pikkuhiljaa ainakin mua. Ja onhan se mun mielestä siistimmän näköinenkin kun nää uudet mallit :).

    Ainut + mitä nää uudet saa multa, on että niissä on valmiina isompi kovalevy. Minkä vaihtaminen originaalin on tosin helppoa. Isompaa kovalevyä ei tosin hirveästi tarvitse jos kone on vain pelikäytössä(paitsi jos on jailbreak käytössä) eikä hirveästi mitään videoita säilyttele siellä.

    Edit: Mitä tulee tohon Ps4 juttuun, niin en usko että nyt ihan parin kolmen vuoden sisään mitään nähdään. Jos jotain niin ps3:lla on aika paljon resursseja vapaana jota uskon sonyn vielä hyödyntävän ennen mahdollista Ps4:sta.

    Tässä joku fani foorumi joka löyty
     
    Last edited: Jan 4, 2011

Share This Page