ajattelinpa vähän kysellä täältä tuota blue-ray asiaa,että mistähän saisi tietokoneeseeni tallentavan blue ray aseman,taitavat olla vielä aika hintavia,koneeni on Acer Aspire M3203 Suoritin AMD Athlon(tm) II X2 240 Processor 2,80 GHz Asennettu muisti (RAM): 4,00GT 64bittinen,en tiedä mistä löydän ja saan selville tän koneeni näytönohjaimen,
mitenkäs tuon asennus onnistuu,koneessani on paikka ylimääräiselle dvd asemalle,mutta onko sen asentaminen kuinka työläs homma,ja sitten se että jos tuon hommaa,niin riittääkö koneeni tehot pyörittään noita blue-ray levyjä,laitoinkin tuohon edelliseen viestiini koneeni tiedot
Näytönohjaimesta tuo on nykyään lähinnä kiinni, eli koska koneessasi on joku GeForce GT 320 tai vastaava niin kyllä onnistuu (eli toisto-ohjelmat purkavat tuon teräväpiirtovideon näytönohjaimen avustuksella). Oman näytönohjaimen mallin ja muut tiedot voi tarkistaa helposti GPU-Z-ohjelmalla. http://www.download.fi/jarjestelma/jarjestelman_tiedot/gpu-z.cfm Koppa auki, asema paikalleen, virtajohto asemaan ja sitten SATA-kaapeli asemaan.
ei tuota kyllä itse viitsi mennä asenteleen,hajottaa pian koko koneen,mielestäni laitteen ohjeissakin sanotaan että ei saa mennä avamaan itse laitteen ulkokuorta,vaan antaa ammattilaisen hoitaa homma,eli pitää sitten viedä johonkin asennusliikkeeseen
Niinhän niissä lukee, mutta en ainakaan minä niitä noudata kun ei muka omaa konetta saisi pölyistä putsata.