Eli Divisionin 4600 boksi josta siirrän tiedostot XP-käyttis pc:lle. Nuo tiedostot olen jo konvertoinut laitteen omalla ohjelmalla mpg-muotoon. Tiedostot ovat kahtena palana. Jos kyseessä olisi Ylen ohjelma, mukana seuraisi ilmeisesti vielä erilliset tekstitystiedostot. Täällä on paljon ketjuja missä noille voi tehdä ilmaisohjelmilla sitä sun tätä. Mutta onko olemassa kaupallista sovellusta, jolla voisin yhdellä ohjelmalla yhdistää nuo erilliset palaset yhteen ja poltella DVD:lle? Mikäli valikoimaa on useampia, mikä olisi paras hinta/laatusuhteeltaan. Kokeilin jo Videoredota ja se kaatuili.. eikä valikoita järin paljon näissä halpisohjelmissa ole. Windowsin moviemaker ei osannut mpg -muotoa edes tunnistaa. Ja ne Ylen tekstit olisi tietty kiva saada toimimaan myös.
Itse olen käyttänyt DVD-lab PRO:ta ja tykkään: http://mediachance.com/dvdlab/dvdlabpro.html DVD-lab luo DVD-videotiedostot jotka poltetaan DVD:lle ja se tukee myös valikoita sekä tekstityksiä.
Tuoko siis ymmärtää suoraan eri digiboxien tallenteet ja osaa kaivaa niistä myös tekstitykset hyötykäyttöön ???
Ei, mutta pitäisi toimia soulman63:n tapauksessa koska hänellä on videot mpg-muodossa. DVD-lab PRO tukee yleisimpiä erillisiä tekstitystiedostoja.