Tarkista ympäristömuuttuja Temp

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by lisa65, Dec 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisa65

lisa65 Regular member

Trophy Points:
    28
    Meillä on windows 7, 64-bittinen. Aikaisemmin word-asiakirjojen lähettäminen liitetiedostoina "vapaassa sähköpostiohjelmassa" hotmaililla, internet explorerilla onnistui. En tiedä teinkö jotain oletusasetusten kanssa, mutta nyt yhtäkkiä ei lähettäminen enää onnistu, enkä pääse lähettämään tiedostoja hotmailin kautta (internet explorerin kautta?). Koneemme oletussähköpostiohjelmana on windows live, ja sillä tiedostojen lähettäminen onnistuu. Sähköpostiosoitteeni windows livessäkin kuitenkin on aivan sama kuin hotmailissa,...@hotmail.com.
    Nyt kuitenkin minun piti ladata word -asiakirja erääseen opiskelulaitoksen ohjelmaan verkossa, mutta kun opiskelulaitoksen ohjelmassa selasin koneessani olevia tiedostoja ja valitsin haluamani tiedoston, ja klikkasin sitä, lataaminen ei onnistunutkaan, vaan esille tuli microsoftin laatikko: Word ei voi luoda työtiedostoa. Tarkista ympäristömuuttuja Temp. Ja kun ruksasin microsoft tiedotteen ok-ruutua, kone tilttasi. Tämä sama juttu tapahtuu, kun yritän lähettää hotmailin kautta liitteenä asiakirjaa. (Windows liven kautta onnistuu.) MITEN PÄÄSEN MUUTAMAAN OLETUSASETUKSIA? Lisäksi, windows livessä, jos minulle tulee sähköpostin kautta ihan turvallinen linkki, niin se ei avaudu ja tulee tietoruudukko, jossa sanotaan jotain sinne päin, että sivua ei ole...Eli en pääse verkkoon windows liven sähköpostien linkkien kautta. Hotmailin sähköposteissa puolestaan linkit avautuvat heti.

Onko tässä nyt sitten jokin ongelma, joka johtuu windows live sähköpostin käytöstä ja se vaikuttaa nettiyhteyteen ja muuhun ed. mainitsemaani ongelmaan? Kiitos kaunis hänelle, joka ystävällisesti haluaaa auttaa minua. Kiitos.

Last edited: Dec 20, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page