No jaa onhan se varmaan normaali peliharrastajalle tarpeeksi hyvä mutta onhan niitä parempiakin, jotka on tietysti kalliimpiakin.
Ite käytän Ulti-mat:ia ja olen siihen ollut tyytyväinen. http://www.ulti-mat.com/index_FI.html <--tuolta linkistä löytyy lisää tietoo jos joku haluaa tutustua.
Itse ostin tuon ulti-mat maton ja pistin takuuvaihtoon, noin 3viikon käytön jälkeen (matto täynnä naarmuja ja muutama kolo, josta oli teflon lähtenyt irti, matto mutkalla..) mietin kuinka on noin 6kk päästä? käytössäni on logitech mx510 hiiri. eikä matto ollut edes liukas vaikka laitoin mukana tulleet skatet (edellinen matto steelpad 4d, jonka käyttämistä jatkoin sitten, kun ulti-mat lähti takaisin. viikkoja myöhemmin tuli postissa uusi matto takuuvaihdettuna, ja yllätyksekseni laatikko oli erilainen kuin aikaisempi. Ihmettelin laatikon painoa ja avasin sitten paketin ja siellä ollut lappu ilmoitti, että olen saanut uuden teräksisen version?? Mikähän johti tähän vaihtoon, olikohan muillakin ollut ongelmia, kaippa se alumiini oli aiheuttanut muillakin vääntyilyä. Jokatapauksessa koitin äsken pikaisesti tuota uutta ulti-mattia ja aika karhealta tuntuu. pitänee koittaa uudemman kerran, kun saan mx518 ja paan siihen sitten uudet skatet ja kattoa, kuinka cs menee mutta nyt annan pisteet mx510+steelpad4d combolle.
Osta kunnon hiiri (esim. MX1000) niin ei tarvitse mitään tarkkuushiirimattoja jotka ovat vain paska hiirten ominaisuuksien korjaukseen.
kyllä toi mx510 on aika hyvä hiiri itse omistan se enkä tarvitse mitään tarkkuus hiirimattoja ja hyvin pelittää
Mitään funkkii kandee hommaa, pitkällä kokemuksen rintaäänel voin sanoo et steelpadit on paljon käyttäjäystävällisempii ja tulee siistikantolaukku messis. Myös jotain turhii hiirentassujaki tulee ja hintaa vaan joku ~50e
Sama hiirimatto vuodesta 98.. tosin tänään onnistuin kurttaamaan kulman siitä :/ eli pakko vaihtaa vanha uskollinen matto (ja kyllä, on sillä pelejä tahkottu....)
Mullaki Razer Diamondback + eXactmat. Muuten aivan loistavat, mutta jos nyt jotain huonoo pitää sanoo, niin hiiren vasen painike vinkuu hieman ja matto pitää jonkinmoista ääntä, kun hiirtä siinä liikuttelee.