Moro Olen nyt ajatellut koota oman koneen ja olen tehnyt tutkimusta mutta jossain selitettiin että jos emolevy on jotain Rev 1.0 niin SSD ei toimi sillä Emolevy: Gigabyte SKT-AM3+ 990FXA-UD5 Motherboard (Rev 1.0) SSD: Kingston Technology 120GB Solid State Drive 2.5 inch V300 SATA 3 with Adapter Kiitos
Tarviitko just tota emoo? Missä sanotaan ettei toimi? Täytä tosta nii kattelaan parempaa konetta Malli/esimerkkipohja konepaketin kysymiseen: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -2Tb varastokovo -Saksasta tilaus onnistuu -Haluan dvb-t digivirittimen sekä wlan-vastaanottimen. -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Olisi hyvä jos budjettiin mahtuisi myös Muumilaakson tarinoita dvd
SSD tulee toimimaan, nuo päivitykset on lähinnä Win 8 varten mutta tuon rev 1 saa yhteensopivammaksi bios päivityksellä .> löytyy valmistajan sivuilta. Nykyisen biosin version tiedot on emon tiedostoissa, Ajattelitko muuta kuin emon ja kovon,
Kotelo: BitFenix Shinobi, ATX-kotelo, musta, USB3.0 Prossu: AMD FX8350 Black Edition 8 Core Processor Tuuletin: Cooler Master Hyper 212 EVO, Scythe Glide Stream 120 mm, Scythe - 140 mm Fan Virtalähde: Super-Flower SF550P14XE Golden Green Pro 80plus gold RAM-muisti: Corasair Vengeance 8GB Näyttis: Asus GeForce GTX 660 Emolevy: Gigabyte SKT-AM3+ 990FXA-UD5 Motherboard (Rev 1.0) Kovalevy: Western Digital Green - 1TB SSD:Kingston Technology 120GB DVD juttu: Samsung 24x SATA DVD Writer Muistikortinlukija: Transcend P8 Käyttöjärjestelmä: Windows 8 64bit