Joo, ajattelin ostaa boxin, mutta kysymyksenä on että tarvitseeko X0 uuden telkkarin... Siis että ei ole väliä "teräväpiirtohd - jutuista" mutta saa olla vaikka kuvaputki, ja pää-asia että halvalla saa, vaikka kirpputorilta.. Eli mitä ominaisuuksia pitää olla uudessa telkussa
Eikun meinaanki nytte sitä 60Hz tilaa, onko se tarpeellinen ja onko kaikissa nykyisissä telkkareissa se?
Jopa 12 vuotta vanha Philips:n kuvaputki telkkari tukee/toimii 60 Hz tilassa (mökkitelsu). PAL60-moodi on tärkeä, sillä osa Xbox 360 peleistä ei toimi ilman sitä.
Ei tarvitse ollakaan. Se PAL60-moodi määrätään xbox360:en asetuksista. PAL60-moodi ei tarkoita sitä,että telkkarin täytyy olla/tukea vähintään 60 Hz:nen. Konsoli toimii ihan hyvin 50 Hz:n telkkarissa. Todella vanhatkin telkkarit toimii PAL60-moodissa.
Oma suositukseni olisi että tarvii olla LCD näyttö. Jos koneesta löytyy sellainen niin voit pelailla vaikka koneen näytöstä.
Itse boxin aion hommata ja olin tekemässä topiikkia. Ite tähän kommentoin niin, että jos pelaat vaikka HALO2 PAL60hz tilassa niin tämä superbounce onnistuu paremmin. En tiedä miks mutta itse kokeilin 50hz ja ei tullu mitään. Mutelisiis.. Voin pelata vanhalla 25' telkalla x3 . En hae HD vaan pelejä. pete kuittaa.
Ja tietkö mitä pelintekijät on hakenu... hyviä grafiikoita. Eikä "hyvä telkkari" tarkota 42" tuumasta Full HD:ta vaan hommaan käy mainiosti joku 19" tai 21" tuumanen LCD. Amstrad kuittaa.